۰۲ بهمن ۱۴۰۱

متفاوت‌تر از همیشه؛ دستگاه تصفیه هوای PuriCare Aero Furniture ال‌جی در CES 2023 + ویدیو

دستگاه تصفیه هوای جدید و زیبای ال‌جی Aero Furniture در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته شد. این محصول ابتکاری و جدید سطح صاف و یکدستی دارد که مکانی مفید برای نگهداری وسایل خانه یا نمایش اشیاء تزئینی است.

علاوه بر این، برای روشن/خاموش کردن دستگاه و مدیریت حالت‌های جریان هوا و ویژگی‌های روشنایی حالت، کنترل‌های راحت را در قسمت زیرین خود ادغام می‌کند. مجموعه ای از نشانگرهای کوچک که به طور ماهرانه در نزدیکی لبه دستگاه قرار گرفته و هم سطح با بخش رویی آن است، نشان دهنده اتصال Wi-Fi، کیفیت هوا، قدرت جریان هوا و وضعیت آپگرید است.

دستگاه تصقیه هوای PuriCare™ Aero ال‌جی که ترکیبی از مزایای میز شیک و تصفیه هوای پیشرفته است، در نمایشگاه CES 2023 توسط PC Mag (بهترین فناوری خانه هوشمند CES) مورد تقدیر قرار گرفت و (جایزه انتخاب سردبیران CES 2023) به دلیل توانایی آن در پنهان کردن فناوری تصفیه هوا با میزهای رنگارنگ و آینده‌نگر که شامل نورپردازی حالت و سطح شارژر بی سیم است تحسین شد.

جوایز LG PuriCare™ Aero Furniture در نمایشگاه CES 2023

  • Reviewed: CES Editors’ Choice Awards 2023
  • TWICE: TWICE Picks Awards – CES 2023
  • PCMag: Best Smart Home Tech of CES 2023

 علاوه بر این، تصفیه هوای Aero Furniture جدید ال‌جی مجموعه‌ای از ویژگی‌های متفکرانه را برای تجربه کاربری شخصی‌تر ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به راحتی گوشی‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم خود را از طریق شارژر بی‌سیم داخلی روی میز شارژ کنند و فضای دلپذیری را با ویژگی نورپردازی بر حسب حالات روحی ایجاد کنند. نورپردازی قابلیت انتخاب هشت رنگ مختلف دارد و به راحتی با استفاده از برنامه LG ThinQ کنترل می‌شود.

در ویدیویی که در ادامه مطلب آمده است، می‌توانید با این دستگاه جمع و جور ال‌جی بیشتر آشنا شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید