۰۵ بهمن ۱۴۰۱

جشن دهمین سالگرد تولد OLED ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 + ویدیو

10 سال پیش در چنین روزهایی اولین تلویزیون با فناوری OLED ال‌جی به دنیا آمد. امسال در نمایشگاه CES 2023، ال‌جی الکترونیکس سالگرد تولد این فناوری مبتکرانه خود را که حالا 10 ساله شده است را جشن گرفت.

سال 2013 سال آغاز شکوفایی OLED شد. یک احساس جدید شکل گرفت: حس تماشای مشکی مطلقی که تا قبل از آن در هیچ تلویزیونی دیده نمی‌شد.

ال‌جی OLED که تکامل‌یافته‌ترین فناوری صفحه‌نمایش در این سیاره به حساب می‌آید، تصاویری خیره‌کننده با مشکی مطلق و کنتراست باورنکردنی از هر نقطه‌نظری ارائه می‌کند. پیکسل‌های خودنور، که می‌توانند به‌صورت جداگانه روشن و خاموش شوند، به واقعی شدن تصاویر کمک می‌کنند. بدون نیاز به نور پس‌زمینه، نمایشگرهای OLED خودنورده ال‌جی نازک، سبک وزن و قابل خم شدن هستند.

این تلویزیون با طراحی باریک و هنرمندانه‌ای در عرصه فناوری به پادشاهی خود ادامه داد که طراحی کاغذ دیواری نام گرفت و از همان زمان بود که گرمای بیشتری را برای خانواده‌ها به ارمغان آورد و مرکز سرگرمی خانگی شد.

تلویزیون OLED رول‌شونده ال‌جی تمام‌کننده بازی بود! یک تلویزیون جادویی که در جعبه پایین خود لول می‌شد و سه حالت برای بهینه کردن استفاده داشت.

مدل‌های منعطف یا Flexible از OLED ال‌جی پای گیمرها را نیز به این عرصه باز کرد و این کاربران سخت‌گیر و دقیق را به دنیای سحرآمیز خود دعوت کرد؛ دنیایی که در هر زاویه‌اش می‌توان نشست و از بازی لذت برد.

همان طور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، ال‌جی در نمایشگاه امسال همه را دعوت کرد که آزادی عمل و آینده تلویزیون را با تلویزیون بی‌سیم جدیدش تماشا کنند.

10 سالگی OLED ال‌جی مبارک!

منتظر باشید تا ببینید در آینده چه محصولات شگفت‌انگیز دیگری در خانواده OLED ال‌جی متولد خواهند شد.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید