۲۳ بهمن ۱۴۰۰

معرفی 50 استارت‌آپ اول برنامه LG NOVA برای صعود به مرحله بعدی

کارآفرینان در حوزه‌های سلامت متصل، تحرک انرژی بخش، سبک زندگی هوشمند، متاورس و نوآوری برای بخش‌های تأثیرگذار، مفاهیم آینده‌نگر را در سال 2022 به جریان اصلی تبدیل می‌کنند.

مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌جی الکترونیکس، LG NOVA، اولین گروه استارت‌آپ « First 50» را که در رقابت چالشی جهانی ماموریت برای آینده خود در مقیاس بزرگ انتخاب شده‌اند معرفی کرده است. این شرکت‌ها از میان گروهی متشکل از 1300 متقاضی انتخاب شده‌ تا بتوانند پیشرفت‌های جدیدی را در زمینه‌های سلامت متصل، تحرک انرژی‌زا، سبک زندگی هوشمند، متاورس و نوآوری برای تأثیرگذاری نشان دهند و با تیم LG NOVA بر روی مفاهیم تجاری خود کار کنند.

اولین گروه رسمی “First 50” که توسط تیم LG NOVA متشکل از کارشناسان پیشرو در زمینه فناوری و کارآفرینی در حال ظهور انتخاب شده است، نوآوری‌هایی را در صنایعی نشان می‌دهد که در حال حاضر و آینده بیشترین تأثیر را بر جامعه خواهند داشت. این استارت‌آپ‌ها به تخصص، مشاوره و سرمایه شبکه جهانی ال‌جی مجهز شده‌اند و با تیم رشد LG NOVA برای ایجاد یک پیشنهاد برای کسب‌وکار مشترک با ال‌جی و یک پروژه اثبات مفهوم برای پیشرفت به مرحله بعدی رقابت همکاری خواهند کرد. در مرحله بعدی 20 شرکتی انتخاب می‌شوند که ال‌جی برای برنامه‌های آزمایشی درون بازار سرمایه‌گذاری خواهد کرد. با پیشرفت رقابت، LG NOVA گروه نهایی حداکثر 10 استارت آپ را در تلاش برای راه‌اندازی فرصت‌های تجاری مشترک در اکوسیستم ال‌جی انتخاب می‌کند.

دکتر سوکوو ری، رئیس LG NOVA، معاون ارشد نوآوری در ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «این شرکت‌ها در صدر مجموعه ایده‌های نوآورانه و شرکت‌هایی هستند که برای مقابله با چالش‌های پیش روی جامعه ما برای چالش ماموریت آینده ما درخواست کردند. در این شرکت‌ها، ما فرصت‌های بالقوه بزرگی برای کشف تغییرات متحول کننده می‌بینیم که تعهد ما را برای نوآوری برای زندگی بهتر به مرحله بعدی می‌برد. کار ما با این شرکت‌ها بر اساس نقش ما به‌عنوان یک نوآور جهانی پیشرو در محصولات، فناوری‌ها و خدمات نسل بعدی هدایت می‌شود، زیرا به آنها کمک می‌کنیم تا رشد خود را تسریع کنند و تأثیر مثبتی بر جهان ارائه کنند.»

برخی از نمونه‌هایی از نوآوری‌های کارآفرینان و استارت‌آپ‌های آینده‌دار انتخاب شده در میان «۵۰ اول» عبارتند از:

توسعه AcceXible برای تشخیص زودهنگام سلامت روان و پلت‌فرم پایش در Connected Health، راهکار EVE برای ارزیابی، ردیابی و بهبود استراتژی‌های برق‌رسانی ناوگان شرکت‌ها برای Energizing Mobility، برنامه AirSpeQ برای تشخیص ذرات معلق در هوا برای سبک زندگی هوشمند، توسعه Kabuni به عنوان یک پلت فرم آموزشی کودکان برای پروژه متاورس و برنامه Sovrinti مبتنی بر یادگیری ماشینی در خانه، نوآوری برای پروژه تشخیص فعالیت.

برای مشاهده فهرست 50 شرکت اول انتخاب شده در چالش ماموریت آینده می‌توانید به وب سایت خبرگزاری ال‌جی مراجعه کنید.

علاوه بر این، برای توضیحات 50 شرکت اول نیز می‌توانید به www.lgova.com/first-50 مراجعه کنید. در وب سایت www.lgova.com نیز درباره LG NOVA بیشتر بیاموزید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید