۲۳ بهمن ۱۴۰۰

آوانسی ال‌جی الکترونیکس را به عنوان مجوزدهنده جدید معرفی کرد

امروز، آوانچی اعلام کرد که ال‌جی الکترونیکس به بازار صدور مجوز یک‌مرحله‌ای خود پیوسته است. پس از این اعلامیه، تمام دارندگان مجوز آوانسی موجود و کسانی که در آینده به آوانسی می‌پیوندند، مجوز پتنت‌های ضروری 4G ،3G  و 2G را که توسط ال‌جی الکترونیکس ایجاد و متعلق به 48 دارنده پتنت دیگر در بازار هستند خواهند داشت.

قاسم الفلاحی، بنیانگذار و مدیر اجرایی آوانسی، گفت: «ما از داشتن ال‌جی الکترونیکس، یک مبتکر بلندمدت و مشارکت کننده در توسعه استانداردهای ارتباطات سلولی، به عنوان مجوزدهنده آوانسی، هیجان‌زده هستیم.»

ال‌جی الکترونیکس از طریق کسب و کار قطعات خودروی خود یک تامین کننده جهانی برای صنعت خودرو و یک رهبر بازار در توسعه محصولات اتصال خودرو و همچنین قطعات پیشرفته برای وسایل نقلیه و خدمات الکتریکی محسوب می‌شود که از تجربیات و فناوری‌های کاربری غنی ال‌جی به دست آمده از انواع مختلف تجربه لوازم الکترونیکی مصرفی در طول چندین دهه بهره می‌برد.

جی چو، معاون ارشد و رئیس مرکز مالکیت فکری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی الکترونیکس از پیوستن به بازار آوانسی خرسند است. از طریق آوانسی، نوآوری‌های ما در فناوری‌های ضروری سلولی را می‌توان به سادگی و به طور موثر با سازندگان خودرو در سراسر جهان به اشتراک گذاشت.»

بازار مستقل آوانسی، روش اشتراک‌گذاری فناوری توسط شرکت‌ها را با صدور مجوز مالکیت معنوی از بسیاری از دارندگان پتنت مختلف در یک معامله، با نرخ‌های پایین و ثابت، که یک بار برای طول عمر خودرو پرداخت می‌شود، تغییر داده است. با ساده‌سازی فرآیند اشتراک‌گذاری فناوری، آوانسی راهی کارآمد و شفاف برای دسترسی به فناوری بی‌سیم مورد نیاز برای آنلاین کردن محصولات خود در اختیار تولیدکنندگان خودرو قرار می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید