۲۴ بهمن ۱۴۰۰

با صفحه نمایش غول‌پیکر 136 اینچ DVLED ال‌جی آشنا شوید

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی امریکا با عرضه صفحه نمایش 136 اینچی DVLED جدیدش (مدل LAEC) به خط تولید خود افزوده است.

شرکت جهانی ال‌جی الکترونیکس توضیح داد که جدیدترین محصول نمایشگرش رزولوشن 1080 پیکسل را به همراه پلت‌فرم هوشمند webOS داخلی و بلندگوهای داخلی به کاربران ارائه می‌دهد. شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی بیان می‌کند که با معرفی نمایشگر دیجیتال LAEC، مدیران و هماهنگ‌کنندگان دیگر نیازی به نگرانی در مورد نصب‌های پیچیده ندارند.

صفحه نمایش همه کاره 136 اینچی DVLED ال‌جی قابلیت نصب در یک روز را دارد و همه چیزهایی را که کاربران برای شرکت در جلسات همکاری، ارائه‌ها و موارد دیگر نیاز دارند، میسر می کند.

راهکارهای کسب و کار ال‌جی برای پشتیبانی از مدیران و هماهنگ‌کنندگان تاکید می‌کند که محصول در یک جعبه پرواز آلومینیومی که دارای چرخ است ارسال می‌شود و با دو کابینت از پیش‌ساخته شده که به هم متصل می‌شوند عرضه خواهد شد. این دو کابینت سازه‌ای را برای نصب 72 ماژول اندازه نوت‌بوک نمایشگر 136 اینچی DVLED فراهم می کنند.

به گفته ال‌جی، این ماژول‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به هم متصل شده و صفحه‌ای یکپارچه و بدون درز ایجاد کنند. جدیدترین صفحه‌نمایش تجاری‌ ال‌جی می‌تواند تا 500 نیت روشنایی تولید کند و دارای قاب 4.6 میلی‌متری است.

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی اضافه می‌کند که آخرین صفحه نمایش DVLED آن نیز از گام پیکسلی 1.56 میلی‌متری بهره می‌برد و این واحد دارای طول عمر 100000 ساعت تا نیمی از روشنایی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید