۲۹ شهریور ۱۴۰۰

تلویزیون 325 اینچی 8K Micro LED ال‌جی برای طرفداران سینمای خانگی

جدیدترین تلویزیون DVLED ال‌جی با ابعاد 325 اینچ یک تلویزیون غول پیکر است.

ال‌جی یک تلویزیون غول پیکر ساخته شده از پنل های Micro LED را به نمایش گذاشته است. تلویزیون 325 اینچ رزولوشن 8K دارد و مخصوص طرفداران سینمای خانگی است که تلویزیون را به پروژکتور ترجیح می‌دهند.

ال‌جی از چندین تلویزیون میکرو LED که با نام Direct View LED Extreme Cinema Displays (DVLED) در بازار عرضه می‌شوند، رونمایی کرد. تلویزیون های DVLED ال‌جی بسیار بزرگ هستند و محدوده آنها از 108 اینچ شروع می‌شود. در حالی که 108 اینچ بسیار بزرگتر از اندازه‌های معمولی تلویزیون است، سری DVLED همچنین شامل یک مدل 196 اینچی با عرض دوبل است و در صورت نیاز به یک تلویزیون 32:9 در امتداد تمام دیوار شما مبدل می‌شود. ظاهراً سری DVLED بسته به نوع مدلی که انتخاب می‌کنید تا 33 میلیون LED دارد که برابر با LED در هر پیکسل است.

جای تعجب نیست که ال‌جی انتظار دارد تلویزیون‌های DVLED خود نسبت به پنل‌های OLED یا IPS دارای سطوح مشکی برتر و رنگ‌های روشن‌تری باشند. مسلماً هیجان‌انگیزترین نسخه، نسخه 325 اینچی است که نسبت تصویر 16:9 دارد. ال‌جی این تلویزیون را به عنوان “تجربه مشاهده بی‌همتا” و “تئاتر در سینمای خانگی” توصیف می‌کند.

با این حال، هیچ یک از تلویزیون‌های DVLED ال‌جی دارای ویژگی‌های تلویزیون هوشمند نیستند. در عوض، هر صفحه نمایش شامل یک کنترلر پیشرفته است که WebOS، سیستم عامل داخلی ال‌جی، را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، همه تلویزیون‌های DVLED دارای یک قاب پرواز با مجوز ATA هستند که از تلویزیون شما در هنگام جابجایی محافظت می‌کند. ال‌جی 5 سال ضمانت ExtendedCare  و 3 سال کنترل سلامت TotalCare علاوه بر 3 سال اشتراک ConnectedCare را برای این تلویزیون متعهد می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید