۳۰ شهریور ۱۴۰۰

ال‌جی: اشتیاق زیاد برای خرید تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش بزرگ

وب سایت LG Display (LGD)، در وبلاگ هفتگی خود می‌گوید جهان در حال خریدن تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش بزرگ است.

الکس جنسن در این وبلاگ می‌گوید: «مردم بیشتر از همیشه تلویزیون OLED خریداری می‌کنند، اما تعداد بیشتری از مصرف‌کنندگان OLEDهای بزرگ را انتخاب می‌کنند.»

بر اساس این گزارش، تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش 77 اینچ یا بزرگتر تقریباً از هر پنج OLED فروخته شده در سال جاری یک دستگاه را تشکیل می‌دهند. این نشان می‌دهد که آنها در نیمه اول سال 17.8 درصد سهم فروش را به خود اختصاص داده‌اند؛ از 13.7 درصد در سال 2020 و تنها 6.3 درصد در سال 2019. تلویزیون‌های OLED  ال‌جی، در بزرگترین رده بالای 80 اینچ، افزایش 36 برابری محموله‌ها در سه ماهه دوم امسال را به خود دیده‌اند.

«آنچه اتفاق می‌افتد تنوع بازار تلویزیون‌های OLED با گسترش آن است و Omdia، ناظر بازار، انتظار دارد فروش تلویزیون OLED امسال از 3.65 میلیون دستگاه در سال 2020 به 6.1 میلیون دستگاه برسد. در دو سال گذشته، تلویزیون‌های 55 و 65 اینچ OLED بیشترین محبوبیت را داشته‌اند – و همچنان پابرجاست، اما اندازه‌های بزرگتر و کوچکتر نیز بر مصرف‌کنندگان چیره می‌شوند. به عنوان مثال، OLEDها در محدوده 40 اینچی 8.3 درصد از فروش H1 را از 3.6 درصد در سال گذشته به دست آوردند، که اگر شما به انقلاب تلویزیون 48 اینچ OLED در اوایل سال جاری توجه داشته باشید، نباید تعجب‌آور باشد.»

«ما باید یک ترند وسیع‌تر تلویزیون را در اینجا تشخیص دهیم. تلویزیون‌های 65 اینچ در حال حاضر به عنوان محبوبترین انتخاب برای خانواده‌های آمریکای شمالی در سال 2019 شناخته شده بودند. و داده‌های Omdia نشان می‌دهد که به طور کلی، تلویزیون‌های 70 اینچی و بالاتر در حال حاضر محبوبیت پیدا کرده‌اند و 17.9 درصد از بازار را در سه ماهه دوم سال 2017 تشکیل می‌دهند.» LGD می‌گوید هنگامی که استاندارد را به 60 اینچ می‌رسانید نسبت تلویزیون‌های فروخته شده در بازار جهانی تلویزیون برای اولین بار از 40 درصد فراتر می‌رود.

وب سایت LGD می‌گوید: «اما چیز دیگری نیز در حال انجام است. قبلا تلویزیون OLED در محدوده 80 اینچی برای بسیاری از مردم رویای اصلی بود. با این حال، با اضافه شدن گزینه 83 اینچی ال‌جی الکترونیکس به مجموعه تلویزیون‌های OLED امسال، ناگهان خریداران تلویزیون در دسترس‌ترین گزینه در این بزرگترین دسته داشتند تا با برتری کامل 88 اینچی 8K Cinematic Sound OLED همراه شوند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید