۲۱ مهر ۱۴۰۰

جایزه برتر ریاست جمهوری برای فناوری Micro LED ال‌جی در Light Convergence EXPO 2021

نوآوری فرصت‌هایی را برای نمایشگرهای Micro LED با کیفیت تصویر پیشرفته، سیاه عمیق‌تر و گزینه‌های سفارشی‌سازی می‌آفریند.

فناوری Micro LED ال‌جی الکترونیکس برنده جایزه ریاست جمهوری در نمایشگاه بین‌المللی همگرایی نور Light Convergence EXPO 2021، که امروز در کره جنوبی آغاز به کار کرد، شد. ال‌جی یک روش کاربردی جدید ایجاد کرد که به موجب آن تراشه‌های RGB مستقیماً به جای صفحه مدار چاپی متداول، روی صفحه پشتی شیشه‌ای Thin Film Transistor (TFT) منتقل می‌شوند و این فناوری را به سطح بعدی می‌رساند. نوآوری ال‌جی درهای جدیدی را برای ارائه تصاویر با وضوح بالا و رنگ‌های مشکی عمیق‌تر و واقعی‌تر باز می‌کند.

فناوری Micro LED با روشنایی، کنتراست و وضوح فوق العاده‌اش، کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهد، از خود نور ساطع می‌کند و از دیودهای کوچک نورانی بهره می‌برد. نسل بعدی فناوری Micro LED ال‌جی با برنده جایزه، رنگ‌های زنده، دقیق و سیاه عمیق را برای یک تجربه دیدنی همه‌جانبه ارائه می‌دهد. طراحی ماژولار این صفحه نمایش همه‌کاره به مشتریان این امکان را می‌دهد که اندازه صفحه نمایش را متناسب با فضاها و ترجیحات دلخواه تنظیم کنند. همه اینها دارای یک طراحی زیبا و بدون حاشیه هستند تا به طور یکپارچه در دیوارها و محیط‌های اطراف ادغام شود.

نمایشگاه بین المللی همگرایی نور با جذب تقریباً 200 سازمان در 500 غرفه، یک رویداد سالانه است که آخرین پیشرفت‌ها در فناوری‌های پیشرفته LED ،OLED، تابلوی تبلیغاتی و روشنایی را به نمایش می‌گذارد. هر سال، مراسم اهدای جوایز دولتی که توسط وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره و آژانس ترویج سرمایه‌گذاری تجاری کره برگزار می‌شود، مشارکت قابل توجهی در پیشبرد پیشرفت LED و OLED نشان می‌دهد.

پیک کی مون، نایب رئیس ارشد و سرپرست واحد تجاری نمایش اطلاعات شرکت محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی خوشحال است که بار دیگر در این نمایشگاه شرکت کرده و افتخار فوق العاده‌ای دارد که این جایزه را به دلیل نوآوری‌های ما در فناوری Micro LED دریافت کند. ما با ساخت محصولات Micro LED، از این فناوری هم به عنوان یک مبتکر و هم یک شرکت تولیدکننده هیجان زده هستیم.»

ال‌جی با فناوری‌های پیشرفته و دانش تولیدی، اولین محصول Micro LED خود را در سال 2020 رونمایی کرد و شهرت جهانی خود را به عنوان یک مبتکر صفحه نمایش تقویت نمود. اولین محصول تابلوی تبلیغاتی دیجیتال Micro LED ال‌جی LG MAGNIT نام دارد که کیفیت و روشنایی نهایی تصویر را با فناوری‌های پیشرو در صنعت خود ترکیب می‌کند.

نمایشگاه بین‌المللی همگرایی نور Light Convergence EXPO 2021 از 13 تا 15 اکتبر در مرکز نمایشگاه بین‌المللی کره (KINTEX) در گویانگ، کره جنوبی برگزار می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید