۲۰ مهر ۱۴۰۰

محتوای درخشان‌تر از ال‌جی در تلویزیون‌های هوشمند webOS غیر ال‌جی

پلت فرم webOS ال‌جی یک درگاه تماشای برنامه‌ درجه یک با کنترل‌های ملموس و توصیه‌های مشاهده‌ برنامه‌هایی است که مشتریان دوست دارند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) دسترسی به گزینه‌های پخش محتوا را برای تلویزیون‌های غیر ال‌جی که از پلت فرم اختصاصی webOS خود استفاده می‌کنند، به طور اساسی افزایش می‌دهد. با به روزرسانی سیستم عامل در حال حاضر، بینندگان با تلویزیون‌های webOS می‌توانند از تجربه مشاهده غنی شده با خدمات محبوب‌تری بهره ببرند.

ال‌جی پلت‌فرم پیشرفته webOS خود را برای گسترش دسترسی مشتریان سراسر جهان به این پلت‌فرم تلویزیونی محبوب و تقویت حضور خود در صنعت تلویزیون، از امسال در دسترس سایر برندهای تلویزیون قرار داد. اکنون، ال‌جی به عنوان تولیدکننده و همچنین توسعه‌دهنده سیستم عامل، بهتر می‌تواند دید خود را برای تجربه راحت‌تر و ساده‌تر مشاهده محتوا به مخاطبان بیشتری ارائه دهد.

از سپتامبر تا پایان سال جاری، پشتیبانی از تعدادی از خدمات محتوای ممتاز از جمله Disney+،Vudu ،Pandora ،HBO Max و SLING TV اضافه می‌شود. سرویس 2 Disney+، که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک سرویس محبوب جهانی است، در این تلویزیون‌های webOS در هر بازار منتخب در دسترس خواهد بود.

دیزنی پلاس دارای محتوای مناسب خانواده است؛ از کلاسیک‌های دوست داشتنی گرفته تا فیلم‌های بلند، نمایش‌ها و مستندهای دیزنی، پیکسار، مارول، جنگ ستارگان و نشنال جئوگرافیک. دیزنی پلاس محل انحصاری مجموعه اصلی Marvel Studios است که از نظر تجاری و تجاری مورد استقبال قرار گرفته است؛ از جمله WandaVision ، The Falcon و The Winter Soldier ، Loki و اولین مجموعه انیمیشن آن What If… ؟.

مشتریان Vudu در تلویزیون‌های مجهز به webOS قادر خواهند بود از بیش از 10،000 فیلم بلند رایگان بدون اشتراک لذت ببرند، همچنین جدیدترین فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را اجاره کرده یا خریداری کنند. دسترسی زودهنگام Vudu به فیلم‌های جدید به این سرویس اجازه می‌دهد تا عناوین زیادی را در کیفیت 4K Ultra HD با پشتیبانی از فناوری‌های Dolby برای افزایش تصویر و صدا ارائه دهد.

و در بیشتر تلویزیون‌هایی که از سیستم عامل webOS استفاده می‌کنند، کنترل جادویی Magic Remote محبوب ال‌جی راحتی و قابلیت استثنایی پلت‌فرم ال‌جی را بیشتر می‌کند. کنترل جادویی کاربر پسند LG Magic Remote قابلیت تشخیص صدا را با استفاده از رابط اشاره و کلیک و کنترل‌های بصری، برای استفاده راحت‌تر ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید