۲۲ مهر ۱۴۰۰

مانیتورهای نسل دوم LG Ergo؛ یک ایستگاه کاری سفارشی با نهایت راحتی

مانیتورهای Ergo Dual و Ergo Single ال‌جی نصب آسان را با طیف گسترده‌ای از حرکت برای همه حرفه‌ای‌ها به ارمغان می‌آورند.

ال‌جی الکترونیکس با جدیدترین سری مانیتورهای LG Ergo، همچنان در حال افزایش مرزهای بهره‌وری، راحتی کاربر و انعطاف‌پذیری فضای کار در دوران مدرن است. مانیتورر LG Ergo Dual (مدل 27QP88D) و LG Ergo Single (مدل 32QP880) که برای خانه یا محل کار مناسب است، دارای حداکثر قابلیت تنظیم، نصب آسان و کیفیت تصویر استثنایی IPS با وضوح QHD (2560 14 1440) است.

سری LG Ergo برای اولین بار یک سال پیش رونمایی شد. این مانیتور طوری طراحی شده است که تجربه‌ای برتر از صفحه نمایش را با راحتی ارگونومیک بیشتر ارائه می‌دهد. مدل‌های نسل دوم ارزش و تنوع بیشتری را با بهبود ارتفاع و قابلیت چرخش به مشتریان ارائه می‌دهند. بنابراین، باعث می‌شود صفحه نمایش با دیگران راحت‌تر از همیشه به اشتراک گذاشته شود و در همان حال نیز راحت‌تر از همیشه می‌ایستد. هر دو مدل جدید همان توانایی قبلی خود را بدون نیاز به تنظیم نقطه نصب در نزدیک یا دور کاربر قرار می‌دهند. علاوه بر این، ال‌جی Ergo Dual محدوده قابل تنظیم ارتفاع 150 میلی‌متر دارد و Ergo Single نیز 130 میلی‌متر حرکت می‌کند اما هر دو قادر به چرخش 335 درجه هستند.

این مانیتورها با طیف وسیع‌تری از حرکت، می‌توانند ترجیحات فردی هر کاربر را بهتر برآورده کنند. مانیتور LG Ergo Dual یک جفت نمایشگر 27 اینچ دارد و می‌توان آن را در انواع مختلف پیکربندی مفید از جمله کنار هم در جهت افقی، یکی از نمایشگرها در حالت عمودی و دیگری افقی، هر دو به صورت عمودی یا حتی در جهت مخالف قرار داد. صفحه نمایش 32 اینچ ارائه شده در LG Ergo Single برای کاربرانی که فضای کاری بزرگ و یکپارچه را ترجیح می‌دهند ایده‌آل است.

نصب هر دو مدل دوگانه و تک با بازوهای مفصلی که بدون پیچ به میز و میزهای ضخامت حداکثر تا 75 میلی‌متر محکم متصل می‌شوند، اکنون آسان‌تر از همیشه است. گیره C-Clamp دارای حق ثبت اختراع ال‌جی است و از یک مادگی باریک و قوی برخوردار بوده که به فضای دسکتاپ بسیار کمی نیاز دارد و یک فضای کاری تمیز و بدون آشفتگی ایجاد می‌کند.

بنابراین، کاربران می‌توانند تا به راحتی جای پایه را در لبه میز یا سوراخ کابل برای کار (یا بازی) در کمترین زمان محکم کنند. علاوه بر این، هر دو مانیتور Ergo ال‌جی می‌توانند یک لپ‌تاپ را از طریق کابل USB-C One  شارژ کنند در حالی که Ergo Dual همچنین امکان نمایش زنجیره‌ای را از طریق DisplayPort فراهم می کند.

جانگ ایک هوان، معاون ارشد و سرپرست واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «مدل‌های 2021 LG Ergo یک ایستگاه کاری پیشرفته هستند که برای ارائه حداکثر انعطاف‌پذیری با تمام قابلیت‌های صفحه نمایش مورد نیاز کاربران پیشرفته امروزی طراحی شده‌اند. هر دو مانیتور Ergo Dual و Ergo Single راحتی بیشتر کاربر، کیفیت تصویر IPS برتر و مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفیدی را که مصرف‌کنندگان از مانیتورهای برتر ال‌جی انتظار دارند، ارائه می‌دهند.»

سری جدید LG Ergo از ماه جاری در بازارهای کلیدی جهان عرضه می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید