۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

ال‌جی و پیشگامی در آینده حمل و نقل

آینده حمل و نقل نزدیک است؛ آینده‌ای که با برقی‌سازی وسایل نقلیه در حال انجام است و وسایل نقلیه کاملاً مستقل روز به روز نزدیک‌تر می‌شوند. برای برخی، ممکن است تعجب آور باشد که ال‌جی الکترونیکس بسیاری از قطعات و فناوری‌های اصلی را توسعه داده و تولید کرده و اکنون در حال تغییر در تجربه خودرو است.

در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، این شرکت به یک بازیگر اصلی در تجارت قطعات خودرو تبدیل شده است و تمام تلاش خود را برای تسریع رسیدن به آینده هیجان انگیز حمل و نقل انجام می‌دهد.

این شرکت راهکارهایی را – چه دیده شده و چه دیده نشده – برای برخی از بزرگترین نام‌ها در صنعت خودرو ارائه می‌دهد. یکی از نوآوری‌های قابل مشاهده‌تر ال‌جی، کابین خودرو است؛ جایی که به تصویرسازی مجدد کل داشبورد و نحوه تعامل راننده و سرنشین جلو با خودرویشان کمک کرده است.

یک مثال کامل از این، سیستم اطلاعات سرگرمی (یا IVI، مجموعه ای از اطلاعات و سرگرمی) ال‌جی است که به طور مشترک با برند خودروهای لوکس آلمانی مرسدس بنز توسعه یافته است. IVI ال‌جی که در سدان EV مرسدس بنز EQS 2022 به چشم می‌خورد، ترکیب معمولی چند نمایشگر کوچک و دکمه‌ها و کلیدهای فیزیکی را با گستره وسیعی از صفحه‌نمایش‌های لمسی شفاف و واکنش‌پذیر جایگزین می‌کند تا دسترسی آسان به انواع اطلاعات جاده و گزینه‌های سرگرمی درجه یک و مفید در خودرو را ارائه می‌دهد.

علاوه بر شرکت قطعات خودروی ال‌جی یا LG Vehicle component Solutions (VS) که نام رسمی کسب و کار اختصاصی قطعات خودروی ال‌جی است، تعدادی از شرکت‌ها از سراسر گروه ال‌جی به طور فعال در پیشبرد نوآوری خودرو درگیر هستند. شرکت‌های LG Innotek و LG Display برای تولید سیستم‌های تلماتیک و کمک راننده و همچنین سیستم‌های IVI با یکدیگر همکاری می‌کنند، در حالی که LG Energy Solution و LG Innotek برای ارائه بسته‌های باتری، سلول‌های باتری و کنترل‌کننده‌های ارتباطی شارژ به یکدیگر پیوسته‌اند. چراغ‌های جلو و چراغ‌های عقب پیشرفته خودرو از طریق گروه ZKW ارائه می‌شوند که توسط ال‌جی در سال ۲۰۱۸ خریداری شد و واحدهای محرک – از جمله موتورها، اینورترها و شارژرهای داخل خودرو – توسط LG Magna e-Powertrain و LG Innotek در حال ساخت هستند.

ال‌جی که در درجه اول به عنوان یک تولیدکننده پیشرو لوازم الکترونیکی مصرفی شناخته می‌شود، زود تشخیص داد که طیف وسیعی از شایستگی‌های اصلی آن – از جمله لوازم خانگی نوآورانه و فناوری‌های سرگرمی خانگی – آن را قادر می‌سازد تا در بازارهای رانندگی خودکار و خودروهای الکتریکی در حال ظهور رقابت کند. تجربه و دانش گسترده آن در زمینه‌های متنوع محصولات و فناوری، به ال‌جی مزیتی قوی در بخش حمل و نقل گسترده‌تر آینده داده است و به آن اجازه می‌دهد تا تقاضای فزاینده خودروسازان جهانی را برآورده کند.

با وجود اینکه ال‌جی کمتر از یک دهه در بخش قطعات بوده است، اعتماد و احترام بسیاری از برترین بازیگران صنعت خودرو را به خود جلب کرده است. راهکارهای پیشرفته خودرو، از جمله سیستم‌های شیک و فوق‌العاده IVI، اکنون در جدیدترین مدل‌های ممتاز مانند رنو، کادیلاک و جگوار لندرور یافت می‌شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه ال‌جی چگونه آینده حمل‌ونقل را آغاز می‌کند، با فراتر از خبر وبلاگ ال‌جی همراه، باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید