۱۲ خرداد ۱۴۰۱

مرکز تست نرم‌افزار ال‌جی از TÜV Rheinland اعتبار می‌گیرد

تسهیلات شرکت ال‌جی برای اولین بار توسط سازمان آزمایش و صدور گواهینامه جهانی برای ارزیابی ایمنی عملکردی نرم افزار خودرو تایید شد.

مرکز تست نرم افزار ال‌جی الکترونیکس ال‌جی رسما به عنوان آزمایشگاه منصوب TÜV Rheinland تعیین شده است. به این معنی که این مرکز اکنون می‌تواند تست‌های ایمنی عملکردی را بر روی هر راه حل نرم افزاری خودرویی که تحت استاندارد ISO 26262-6 قرار دارد انجام دهد.

مرکز تست نرم‌افزار ال‌جی که برای اولین بار در جهان این تاییدیه را کسب می‌کند، دارای قابلیت‌هایی است که به طور مستقل کیفیت و ایمنی عملکردی طیف گسترده‌ای از محصولات نرم‌افزاری خودرو، از سیستم‌های خودران و شبکه‌های درون خودرو گرفته تا برق و لوازم برقی ارزیابی می‌کند.

طبق توافقنامه شناسایی متقابل ILAC یا (ILAC MRA)، گزارش‌های صادر شده توسط مرکز تست نرم‌افزار ال‌جی در ۷۰ کشور و منطقه از جمله ایالات متحده و اروپا به رسمیت شناخته می‌شوند و همان اعتباری را خواهند داشت که توسط یک آژانس تست متفرقه و شخص ثالث اختصاصی صادر شده است.

برای دریافت تأییدیه از TÜV Rheinland، یکی از سازمان‌های آزمایش جهانی پیشرو، یک مؤسسه یا مرکز باید طیف گسترده‌ای از استانداردهای سختگیرانه را که معیارهایی مانند محیط آزمایش، تجهیزات، قابلیت‌ها و فرآیندها را پوشش می‌دهند، رعایت کند.

این آزمایشگاه با وضعیت جدید خود به عنوان آزمایشگاه انتصابی TÜV Rheinland برای نرم افزار ایمنی عملکردی خودرو، اکنون می‌تواند با آزمایش و ارائه تاییدیه TÜV Rheinland برای راهکارهای نرم افزاری خودرو شرکت‌ها، تقاضای رو به رشد صنعت خودرو را برآورده کند. این آخرین دستاورد فرصتی را برای ال‌جی فراهم می‌کند تا رقابت خود را در زمینه به سرعت در حال گسترش نرم‌افزار خودرو تقویت کند.

سال گذشته، مرکز تست نرم‌افزار ال‌جی از طرح اعتبارسنجی آزمایشگاهی معتبر بین‌المللی کره (KOLAS) اعتبار گرفت و به آزمایشگاه دارای گواهی ISO 26262-6 برای ارزیابی نرم‌افزار خودروهای خودران و اندازه‌گیری کیفیت محصولات الکتریکی و الکترونیکی (IEC 61508-3) تبدیل شد. ال‌جی در حال حاضر تنها سازنده کره‌ای است که می‌تواند به‌طور مستقل گزارش تحریم‌شده توسط KOLAS را که تمام این حوزه‌های کلیدی را پوشش می‌دهد، تولید و منتشر کند.

کیم بیونگ هون، مدیر ارشد فناوری ال‌جی الکترونیکس گفت: «ما عمیقاً به این واقعیت افتخار می ‌کنیم که آزمایشگاه نرم افزار ما تأییدیه TÜV Rheinland و اعتبار KOLAS را در مدت کمتر از یک سال به دست آورده است. ال‌جی به حفظ قابلیت‌های نرم‌افزار خودرو در کلاس جهانی ادامه خواهد داد تا تجربه‌ای متمایز برای مشتری بر اساس سطح بالایی از ایمنی ارائه دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید