۱۱ خرداد ۱۴۰۱

رونمایی ال‌جی از جدیدترین مجموعه LG OLED Objet Collection در هفته طراحی میلان

تلویزیون‌های لایف استایل متمایز ال‌جی و طراحی داخلی فوق‌العاده از Moooi در نمایشگاهی حیرت‌انگیز در جشن سالانه خلاقیت میلان گرد هم می‌آیند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از جدیدترین تلویزیون‌های OLED لایف استایل خود، LG OLED Objet Collection، Easel (65Art90) و Posé (LX1) در Salone dei Tessuti در هفته طراحی میلان امسال رونمایی خواهد کرد.

ال‌جی برای ایجاد چیزی خاص برای این رویداد، با برند برتر سبک زندگی هلندی Moooi همکاری کرده است تا راه حلی شیک و مدرن برای زندگی را به نمایش بگذارد. همکاری حاصل، که تم نمایشگاهی با امضای «یک زندگی فوق‌العاده» Moooi را در بر می‌گیرد، جفت کاملی از جدیدترین تلویزیون‌های لایف استایل ال‌جی و محصولات طراحی خارق‌العاده Moooi را نشان می‌دهد. مجموعه ال‌جی OLED Objet که نشان‌دهنده یک مسیر هیجان‌انگیز جدید برای تلویزیون است، مطمئناً شهرت رو به رشد ال‌جی را به عنوان یک مبتکر پیشرو در سبک زندگی تقویت می‌کند.

مجموعه OLED Objet Collection ال‌جی Easel مدل 65Art90 کیفیت تصویر برتری را که از تلویزیون OLED ال‌جی انتظار می‌رود و همچنین طراحی زیبا و بدون دردسری را ارائه می‌دهد که می‌تواند فضای داخلی خانه را ارتقا دهد.

این تلویزیون همانطور که از نامش پیداست، شبیه سه پایه ای است که برای نقاشی یا نمایش آثار هنری استفاده می شود. یک فاکتور شکلی مناسب برای نمایش رنگ‌های باشکوه و کنتراست فناوری صفحه‌نمایش خود روشن ال‌جی. تلویزیون Easel همچنین دارای یک روکش پارچه ای متحرک است که می توان آن را با کنترل از راه دور تلویزیون کنترل کرد. وقتی روی «نمای خطی» تنظیم می‌شود، روکش به سمت بالا می‌چرخد – میزان قابل مشاهده بودن صفحه را کاهش می‌دهد و به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌ها و حالت‌های مفید مانند تاریخ و ساعت و پخش‌کننده صوتی را می‌دهد.

این مدل جدید، مانند دیگر تلویزیون‌های OLED 2022 ممتاز ال‌جی، با الهام هنری از فناوری LG OLED evo برای ارائه تصاویری فوق‌العاده واقعی و تجربه تماشای سینمایی غوطه‌ورانه بهره می‌برد. ال‌جی OLED evo در ترکیب با الگوریتم‌های تصویر پیشرفته ال‌جی و پردازنده هوش مصنوعی α9 Gen5، توانایی پیکسل‌های خودنورده تلویزیون را برای ارائه وضوح، جزئیات، کنتراست و رنگ عالی برای تصاویری که عملاً از صفحه نمایش پرش می‌کنند، افزایش می‌دهد.

این تلویزیون پیشرفته همچنین صدای غنی و قدرتمندی را با سیستم صوتی 80 وات و 4.2 کانال ارائه می‌کند که به اتاق نشیمن کمک می‌کند بیشتر شبیه یک سینما باشد. محصول جدید و منحصر به فرد ال‌جی با استفاده از عناصر پارچه ای – از جمله روکش متحرک – ساخته شده توسط شرکت نوآورانه نساجی دانمارکی، کوادرات، دارای زیبایی ظریف و مدرنی است که به محیط زندگی فرد ارزش می‌بخشد.

جدیدترین مجموعه تلویزیون‌های لایف استایل ال جی از مجموعه OLED Objet ال‌جی Posé (LX1) است که با طراحی باریک و شیک به طور یکپارچه با دکوراسیون هر اتاق و سبک زندگی کاربر ترکیب می‌شود. تلویزیون Posé که به دقت برای مطابقت با خواسته ها و ارزش های مشتریان طراحی شده است، گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال تلویزیونی هستند که کارهای روزمره و تجربیات آنها را در نظر بگیرد.

Posé شبیه یک مبلمان گران‌قیمت یا شیء هنری است، لبه‌های خمیده ملایمی دارد و به رنگ بژ آرام‌بخش و آرام عرضه می‌شود.  این تلویزیون با طراحی زیبا و دلپذیر مکمل هر دکوراسیونی است و کاربران می توانند از هر نقطه نظر زیبایی چشمگیر Posé را درک کنند. مدل پیشرفته به لطف یک سیستم مدیریت کابل موثر که در هم ریختگی را به حداقل می‌رساند و در عین حال فضای تمیز و مرتبی را در هر زمان ایجاد می‌کند، حتی ناامیدی ناشی از دیدن یا برخورد با کابل های نامرتب را از بین می‌برد.

این تلویزیون، علاوه بر شیک به نظر رسیدن از هر زاویه ای، کیفیت تصویر OLED evo خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد که با مشاهده عملا از هر نقطه کاملاً ثابت می‌ماند. و هنگامی که از Posé برای تماشای فیلم یا نمایش استفاده نمی‌شود، می توان آن را به حالت گالری تغییر کاربری داد. در این حالت کاربران می‌توانند آثار هنری یا عکس‌ها را روی بوم دیجیتالی ال‌جی به نمایش بگذارند و فضای خود را به یک گالری هنری زیبا تبدیل کنند.

جدیدترین محصولات ال‌جی Lifestyle Screen از 7 تا 12 ژوئن در Salone dei Tessuti در میلان ایتالیا به نمایش گذاشته می‌شود. Easel (اندازه صفحه نمایش 65 اینچی) و Posé (55، 48 و 42 اینچی) از سه ماهه سوم سال جاری در اروپا و سایر بازارهای منتخب عرضه خواهند شد.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه LG/Moooi می‌توانند انتظار تجربه صدای عالی و طراحی‌های منحصربه‌فرد ساندبار LG Eclair (مدل QP5) و بلندگوی LG XBOOM 360 (مدل RP4) را داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید