۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

جدیدترین نمایشگرهای OLED شرکت LG Display در SID DW 2022 

ال‌جی دیسپلی از یک پنل OLED تاشو جدید رونمایی کرده است که می‌تواند 360 درجه به سمت داخل و خارج تا شود.

اندازه این پنل 8.03 اینچ با وضوح 2480×2200 است و برای بیش از 200000 چرخه تاشو آزمایش شده است. به گفته ال‌جی دیسپلی، ساختار تاشوی ویژه‌ای برای به حداقل رساندن چین و چروک ایجاد شده است.

این پنل اولد هشت اینچ جدید را می‌توان رو به داخل و رو به بیرون تا کرد و علاوه‌براین، تاشدگی وسط نمایشگر در این پنل به حداقل رسیده است. نمایشگر جدید ال‌جی امکان تا شدن آسان دستگاه‌های تاشو را در هر دو جهت فراهم می‌کند و تجربه‌ کاربری بهتری ارائه خواهد داد.

با وجود انعطاف‌پذیری بیشتر پنل اولد جدید ال‌جی، دوام آن برای بیش از ۲۰۰ هزار بار تا شدن تضمین شده است. البته پنل جدید ال‌جی رقبا می‌تواند از یک تبلت بزرگ‌تر به گوشی هوشمند جمع‌وجوری تبدیل شود و نیازی به نمایشگر اضافه‌ بیرونی نخواهد داشت، زیرا کاربر با تا کردن آن رو به بیرون می‌تواند همچنان از بخشی از نمایشگر منعطف دستگاه استفاده کند.

درحال‌حاضر، هیچ اطلاعاتی درمورد تاریخ عرضه‌ این پنل و این‌که دستگاه‌های مجهز به این نوع نمایشگر چه زمانی روانه‌ی بازار خواهند شد دردسترس نیست.

ال‌جی فناوری‌ها و پنل‌های دیگری را نیز به نمایش می‌گذارد: نمایشگر تاشو 17 اینچی برای لپ‌تاپ، پنل تلویزیون 97 اینچ OLED.EX، صفحه‌نمایش بازی 42 اینچی قابل خم شدن و OLED‌های شفاف 55 اینچی با قابلیت لمسی.

یکی دیگر از فناوری‌های نمایش داده شده، پنل‌های OLED خودروهای ال‌جی است – ال‌جی نمایشگر 34 اینچی P-OLED قابل انعطاف خودرو را در این نمایشگاه نشان داد. این بزرگترین پنل OLED خودرو در جهان است. این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش ال‌جی در واقع از دو پنل OLED (یا بیشتر) ساخته شده باشد.

در نهایت، ال‌جی میکرو نمایشگر 0.42 اینچی OLED خود را برای دستگاه‌های واقعیت افزوده به نمایش گذاشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید