۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

اولین بار در صنعت: تأییدیه تکرارپذیری الگوریتم هوش مصنوعی UL برای ماشین لباسشویی ال‌جی

قابلیت‌های پیشرفته فناوری AI DD مبتنی بر یادگیری عمیق ال‌جی توسط یک سازمان معتبر شخص ثالث تأیید شد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که فناوری هوش مصنوعی به کار رفته در محصولات ماشین لباسشویی قابل ارتقای این برند، تأیید فرآیند تکرارپذیری الگوریتم هوش مصنوعی را از UL، پیشگام جهانی علم ایمنی، دریافت کرده است.

این تاییدیه، که اولین مورد برای صنعت لوازم خانگی است، قابلیت‌های پیشرفته فرآیند تکرارپذیری الگوریتم هوش مصنوعی ال‌جی را تأیید می‌کند. فرآیند تأییدشده یادگیری عمیق دایرکت درایو بر پایه هوش مصنوعی ( Deep Learning AI DD ) از یادگیری عمیق برای تشخیص انواع پارچه‌هایی استفاده می‌کند که در حال شست‌وشو یا خشک شدن هستند. علاوه بر این، برنامه و تنظیمات بهینه را برای هر بار انتخاب می‌کند.

دایرکت درایو ال‌جی بر پایه هوش مصنوعی AI DD ، همانطور که تبلیغ می‌شود، اولین راه‌حل هوش مصنوعی مورد استفاده در یک لباسشویی است که توسط UL تأیید شده است. فناوری پیشرفته این شرکت از طریق یک ارزیابی جامع برای تأیید توانایی‌های آن، با معیارهای متعدد UL مانند مناسب بودن داده‌های «یادگیری» مورد استفاده ال‌جی و عملکرد الگوریتم آن در استفاده واقعی را اندازه‌گیری کرد.

ماشین‌های لباسشویی مجهز به AI DD ال‌جی راحتی بیشتر و مراقبت ملایم از پارچه را برای مشتریان فراهم می‌کنند. فناوری انقلابی که از یادگیری عمیق استفاده می‌کند به رایانه‌ها اجازه می‌دهد تا خودشان فکر کنند و یاد بگیرند، تا به طور خودکار الگوی شست‌وشوی مطلوب را برای هر نوع پارچه تعیین کنند. با تشخیص وزن و نرمی لباس‌ها در هر بار، لباسشویی‌ها و خشک‌کن‌های هوشمند ال‌جی نتایج عالی را در هر بار ارائه می‌دهند و لباس‌ها و ملحفه‌ها را تازه و تمیز می‌کنند و در عین حال آسیب پارچه را کاهش می‌دهند.

فناوری متمایز هوش مصنوعی ال‌جی نیز توسط سازمان‌های مختلف از جمله آزمایشگاه تست کره (گواهینامه ایمنی هوش مصنوعی) و انجمن استانداردهای کره (گواهینامه AI+) به رسمیت شناخته شده است.

امسال، ال‌جی با معرفی مفهوم لوازم خانگی قابل ارتقا خود، نوآوری لوازم خانگی را بیش از گذشته پیش برد. لوازم خانگی قابل ارتقای ال‌جی با افزایش راحتی و ارزش کاربر، می‌توانند ویژگی‌ها و عملکردهای جدیدی را از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در دسترس از طریق برنامه ThinQ اضافه کنند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «اولین بودن در صنعت و تایید شدن فناوری پیشرفته هوش مصنوعی ما توسط UL گواهی بر رهبری ما در بازار جهانی لوازم خانگی است. ال‌جی با استفاده از لوازم خانگی نوآورانه که از آخرین هوش مصنوعی و فناوری‌های منحصربه‌فرد لباس‌شویی ما بهره می‌برند، تجربه مشتری را به اوج می‌برد و زندگی روزمره را آسان‌تر می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید