۱۰ مهر ۱۴۰۰

نکات ال‌جی برای مراقبت از لباس و یک عمر ماندگاری خاطرات

تداوم و بهره‌مندی از یک زندگی پایدارتر می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. مانند هرگونه تغییر در شیوه زندگی، انجام آن در مراحل کوچک آسان‌تر است. کافیست مد سریع امروز را به عنوان مثال در نظر بگیرید. مصرف‌کنندگان بیشتر لباس می‌خرند و کمتر می‌پوشند. هدف از مرحله دوم کمپین ال‌جی با عنوان CareForWhatYouWear# این است که مصرف‌کنندگان را متقاعد کند برعکس عمل کنند.

مرحله اول این کمپین در سال 2020 مخاطبان را با موضوع “مد یکبار مصرف” و نحوه تاثیر لباس‌های دور ریخته شده بر روی زمین آشنا کرد. هدف این کمپین آموزش به مصرف‌کنندگان در مورد کاهش ضایعات لباس از طریق انتخاب لباس‌هایی با کیفیت و سازگار با محیط زیست، تغییر کاربری آنچه که قبلاً در اختیار داریم و انتقال اقلام ناخواسته به کسانی است که از آنها استفاده و قدردانی می‌کنند.

ال‌جی، در پی موفقیت در اولین کمپین، که 130 میلیون بازدید کلی از کانال یوتیوب ال‌جی جمع آوری کرد و از مشارکت ال‌جی با فروشنده آنلاین مد روز لوکس NET-A-PORTER الهام گرفت، یک سری ویدیوی سه قسمتی با عنوان“Care For What You Wear”  به معنی “مراقبت از آنچه می‌پوشید” برای نشان دادن رابطه عاشقانه‌ای که با لباس خود داریم معرفی می‌کند.

ال‌جی در دومین مرحله از کمپین آنلاین خود CareForWhatYouWear#، از طرفداران دعوت می‌کند تا دوست داشتنی‌ترین لباس‌های خود و داستان‌های پشت آنها را با هشتگ‌های MyCherishedClothes# و CareForWhatYouWear# به اشتراک بگذارند.ال‌جی در دومین مرحله از کمپین آنلاین خود CareForWhatYouWear#، از طرفداران دعوت می‌کند تا دوست داشتنی‌ترین لباس‌های خود و داستان‌های پشت آنها را با هشتگ‌های MyCherishedClothes# و CareForWhatYouWear# به اشتراک بگذارند.

محصولات پیشرفته و کارآمد مدیریت لباس ال‌جی با به حداقل رساندن آسیب پارچه و کاهش ضایعات مد، طول عمر انواع لباس‌ها را افزایش می‌دهد. ال‌جی با سیستم جامع مدیریت لباسشویی خود که مدیریت پوشاک را راحت‌تر می‌کند، سهم خود را برای پایداری مد انجام می‌دهد.

برای افزایش طول عمر لباس‌های دستباف، لباس‌های قدیمی و سایر وسایل مورد علاقه مد، ماشین لباسشویی پیشرفته ال‌جی با AI Direct Drive (AI DD) به طور خودکار الگوی شست‌وشو بهینه را برای آسیب‌های بسیار کمتر پارچه تنظیم می‌کند. به لطف فناوری ezDispense and و ویژگی TurboWash 360، فقط مقدار مناسبی از شوینده در فرایند دستیابی به بهره‌وری انرژی با درجه A استفاده می‌شود.

همانطور که بسیاری از قبل می‌دانند، خشک‌کن‌ها با لباس سخت رفتار می‌کنند اما خشک‌کن پمپ حرارتی اینورتر ال‌جی، چین و چروک، جمع شدن را کاهش می‌دهد و در لباس‌های ظریف ملایم‌تر است. برخلاف خشک‌کن‌های معمولی، خشک‌کن پمپ حرارتی اینورتر ال‌جی از دمای پایین برای دستیابی به نتایج مطلوب استفاده می‌کند، لباس‌ها را احیا و نرم می‌کند؛ حتی بدون اینکه بیشتر از حد نیاز سایید. برای لباس‌هایی که به سادگی قابل شست‌وشو نیستند، دستگاه کمد لباس کمدی LG Styler از فناوری TrueSteam استفاده می‌کند تا چین و چروک‌ها را به آرامی از بین ببرد و در عین حال ضدعفونی‌کننده باشد.

ال‌جی معتقد است که هرکسی می‌تواند با گام‌های کوچک به یک شیوه زندگی پایدارتر دست پیدا کند، این کار با تمایل به مراقبت بهتر از لباس آغاز می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپین دیجیتالی CareForWhatYouWear# ال‌جی و دریافت نکات پایدار در مورد مدیریت لباس خود به همراه اطلاعات برای استفاده بیشتر از ماشین لباسشویی، خشک‌کن و استایلر ال‌جی، اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید