۳۱ فروردین ۱۳۹۹

بهره‌گیری از قدرت طبیعی بخار برای بی‌خطرتر و تمیزتر کردن البسه و ظروف‌

حفظ بهداشت خوب خانواده در بهبود سلامت خانواده‌ها راه درازی را پیموده است. لوازم خانگی نقش مهمی را از این نظر بازی می‌کنند زیرا نه تنها می‌توانند از پس لباس‌ها و ظرف‌ها بربیایند بلکه می‌توانند در وقت خانواده نیز صرفه جویی کنند و اعضای خانواده زمانی که در خانه هستند را به کارهای مهم‌تری اختصاص دهند.

یکی از معایب استفاده از لوازم خانگی شوینده نسبت به شست و شوی دستی مقدار مصرف مواد شیمایی و شوینده مورد نیاز برای تمیز کردن و شست و شوی لباس‌ها و ظروف است.

ال جی با تاریخچه طولانی نوآوری در لوازم خانگی سال‌هاست که فناوری‌های مختلف و مفیدی را برای تمیزتر کردن لباس‌ها و ظرف‌ها تولید کرده است و در همان زمان نیز ما از مواد شوینده و شیمیایی کمتری استفاده می‌کنیم. یکی از این ابتکارات چیزی است که همه ما می‌توانیم به راحتی در خانه و فقط با آب و گرمای زیاد ایجاد کنیم: بخار!

TrueSteam-02

ایجاد بخار بخش ساده است اما کنترل آن و استفاده در لوازم خانگی چالش بزرگ‌تری محسوب می‌شود. مهندسان ال جی اولین‌ها در صنعت بودند که این فناوری را با موفقیت عالی به مرحله بهره‌برداری رساندند. در حقیقت، آن قدر موفق بودند که چندین حق امتیاز مالکیت معنوی مربوط به فناوری بخار در محصولات به نام ال جی ثبت شد تا مشتریان از ظرف‌های تمیزتر و لباس‌های نوتر و پاکیزه‌تر بهره‌مند شوند.

TrueSteam-03

ال جی از فناوری بخار طبیعی و قدرتمند برای از بین بردن باکتری و جرم استفاده می‌کند و کمتر مواد شوینده‌ای را که سیستم‌های فاضلاب شهری را آلوده می‌کند به کار می‌برد. فناوری انحصاری TrueSteam ال جی که فناوری بخار برا دمای بالا است با جوشاندن آب به طور مستقیم در ماشین ظرفشویی ال جی، دستگاه مراقبت از لباس استایلر و ماشین خشکشویی ال جی کار می‌کند. این آب و بخار آب به اندازه کافی داغ هست که به عمق کثیفی‌ها، میکروب‌ها و چربی نفوذ کند و لکه‌هایی را که می‌بینید و میکروب‌هایی که نمی‌بینید را از بین ببرد.

TrueSteam-04

فناوری بخار ال جی تقریبا تمامی باکتری‌ها، شامل آنهایی که غذا را مسموم می‌کنند، ریشه کن کرده و باقیمانده غذاها و لکه‌های چسبنده و مقاوم را حداقل تا 99.999 درصد در هنگام کار با برنامه بهداشتی sanitizing cycle از بین می‌برد.

TrueSteam-05

فناوری TrueSteam ال جی در دستگاه انقلابی مراقبت از لباس ال جی استایلر می‌تواند لباس‌های ارزشمند و مورد علاقه مشتریان را تر و تازه و نو کند. استایلر ال جی توسط سازمان‌ها معتبری مانند انجمن آسم و آلرژی امریکا به عنوان محصولی که دوستدار آسم و آلرژی است و همین طور توسط بنیاد آلرژی بریتانیا به دلیل کاهش 99.9 درصدی مایت‌ها و گرد و خاک‌های حساسیت‌زا تایید و تحسین شده است. این سیستم مراقبت از لباس نه تنها میکروب و باکتری‌هایی که معمولا در لباس‌ها یافت می‌شوند را از بین می‌برند بلکه برای تمیز کردن عروسک‌های پولیشی، کوله پشتی و خیلی چیزهای دیگر نیز مفید است.

TrueSteam-06

با هدف توسعه لوازم‌خانگی مجهز به سیستم بخار، ال‌جی به‌تازگی خشک‌کن مجهز به TrueSteam (مدل RH16VS) را روانه بازار کره جنوبی کرده است. طی تست‌های انجام‌شده توسط Intertek بر پایه استانداردهای AATCC، این محصول جدید با بهره‌گیری از تکنولوژی بخار همانند LG Styler باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد و همچنین میزان چین‌وچروک لباس‌ها در این محصول نسبت به دیگر خشک‌کن‌های بازار به نصف می‌رسد.

برای همه آنهایی که می‌خواهند زندگی سالم‌تری داشته باشند، ایجاد یک خانه بهداشتی‌تر جای خوبی برای شروع است. لوازم خانگی ال جی با کاربرد مبتکرانه از راهکارهای طبیعی مانند بخار می‌توانند آسایش خیال را برای مشتریان فراهم کنند؛ به طوری که با هیچ  ماده شیمیایی جایگزین نمی‌شود.

در واقع، ما باید از مادر طبیعت برای این تشکر کنیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید