۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

معرفی حضوری نمایشگرهای جدید ال‌جی در ISE برای ارتقای کیفیت زندگی

محصولات چشم نواز ال‌جی تصاویر سطح بعدی را به نمایش می گذارند و همچنین با ارائه راحتی بیشتر، باعث می شود کسب و کار روزمره مردم ساده‌تر انجام شود.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) فناوری پیشگامانه نمایش اطلاع‌رسانی خود را در سیستم‌های مجتمع اروپا (ISE) 2022، بارسلون به نمایش می‌گذارد، زیرا امیدها و انتظارات پس از وقفه دو ساله افزایش می‌یابد.

در ISE امسال، ال‌جی تم Move Daily Life Forward خود را که بر اساس شعار شرکت نوآوری برای زندگی بهتر است، تبلیغ می‌کند. ال‌جی از تابلوهای OLED شفاف، میکرو ال‌ای‌دی گرفته تا مجموعه‌های کامل محصولات تابلوهای ال‌ای‌دی، آخرین پیشنهادات تجاری خود را به نمایش می‌گذارد که راه‌حل‌های ساینیج دیجیتال را با ابزارهای کاربردی مفید ترکیب می‌کند تا ارتباطات پس از همه‌گیری را ارتقا دهد و ما را یک قدم به زندگی بدون محدودیت نزدیک‌تر کند.

با توجه به اینکه مردم زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنند، فعالیت‌هایی که معمولاً در خارج از خانه انجام می‌شوند، اکنون در راحتی خانه انجام می‌شوند. مصرف کنندگان اکنون به صورت آنلاین برای کار (WFH)، شرکت در کلاس ها، شرکت در قرار ملاقات‌های پزشک و انجام سرگرمی‌های خود در خانه هستند. در راستای این روند، ال‌جی LG MAGNIT و LG One:Quick Flex را به نمایش می‌گذارد که از تخصص صفحه نمایش تجاری این شرکت برای ایجاد نمایشگرهای خانگی نسل بعدی استفاده می‌کنند.

ال‌جی MAGNIT که از سال 2020 در چندین حوزه تجاری نفوذ کرده است، اکنون با ارائه تجربه‌ای از تماشای سطح بعدی، طراحی زیباشناختی و 4K UHD غول‌پیکر 136 اینچی (2160×3840) سینمای خانگی ممتاز را بازتعریف کرده است. صفحه نمایش با کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای که توسط چندین میلیون پیکسل LED خودنورده  ساخته می‌شود به مردم این امکان را می دهد که از فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، رویدادهای ورزشی و آثار هنری مورد علاقه خود در خانه لذت ببرند. و برای سهولت و لذت بیشتر تماشای محتوا، چندین برنامه پخش استریم و آنلاین محبوب از طریق پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS 6.0 ال‌جی در دسترس هستند. علاوه بر این، وقتی LG MAGNIT با بلندگوی خانگی پرچمدار Beolab 90 شرکت Bang & Olufsen جفت می‌شود، تجربه سینمای خانگی حتی فراگیرتری را ارائه می دهد.

نمایشگر One:Quick Flex راهکار ابتکاری دیگری است که سرگرمی‌های خانگی را متحول می‌کند. صفحه نمایش همه کاره ترکیبی از میکروفون، دوربین و بلندگوهای داخلی با صفحه نمایش 43 اینچی 4K UHD (3840 در 2160) و پایه متحرک اختیاری است. این نمایشگر با راه اندازی ساده مبتنی بر لمس و سیستم عامل ویندوز کاربر پسند، نه تنها برای دورکاری، بلکه برای یادگیری از راه دور، کنفرانس ویدیویی، آموزش از راه دور و سرگرمی نیز مناسب است. به علاوه، نمایشگر بزرگتر 55 اینچ One:Quick Works قابلیت‌های لمسی داخلی را با ابزارهای ویدئو کنفرانس بصری ترکیب می‌کند و در محیط‌های آموزشی و شرکتی محبوب است، زیرا UX آسان و راحت آن به چندین کاربر اجازه می دهد فوراً به آن متصل شده و مستقیماً در طرح های کاری یا درسی غوطه‌ورشوند.

 

از سوی دیگر این طیف، دفاتر اجرایی رده بالا، OLED شفاف را روی دیوارهای شیشه ای قرار می‌دهند تا تصویربرداری روشن و آینده‌نگر و ابزارهای مفید برای جلسه ایجاد کنند. OLED شفاف در بخش حمل و نقل نیز به عنوان نمایشگر تبلیغاتی یا اطلاعاتی روی پنجره‌های ایستگاه استفاده می‌شود. این نمایشگر حتی راه خود را به موزه‌ها باز کرده است و از بازدیدکنندگان جلوی درب ورودی استقبال می‌کند و با اشیا برای تجربه‌ای خارق‌العاده‌تر هم‌پوشانی دارد. نمایشگر شفاف Transparent OLED Touch  نیز به عنوان نمایشگرهای تعاملی محبوبیت پیدا کرده است.

نمایشگر 65 اینچی UltraFine™ OLED Pro برنده جایزه فناوری و مهندسی با در نظر گرفتن متخصصان استودیو ساخته شده است. این نمایشگر رابط‌های درجه یک مانند SDI و SFP را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند وضوح اصلی و باکیفیت منبع را بدون کوچک‌شدن ارائه کند. علاوه بر این، برای رنگ‌بازانی که ساعت‌های بیشماری را پشت صفحه نمایش می‌گذرانند، نمایشگر UltraFine OLED Pro استانداردهای Eyesafe را برآورده کرده و به محافظت از چشم‌هایشان در برابر نور آبی کمک می‌کند. مانیتور LG UltraFine OLED Pro را می‌توان در شرکت‌های پس از تولید و همچنین شرکت های OTT هنگام غربالگری استفاده کرد.

 

ال‌جی چندین نوآوری را نیز با محوریت محیط‌های حیاتی ماموریت به نمایش می‌گذارد. وضوح بالا و طراحی بدون حاشیه LED ریز، جزئیات دقیق را به وضوح نمایش می‌دهد، در حالی که نمایشگر بدون حاشیه 54 اینچ LED Bloc ال‌جی به مشتریان اجازه می‌دهد از آن مانند یک صفحه نمایش دیواری 55 اینچی LCD با نصب آسان استفاده کنند – این نمایشگر حتی با براکت‌های مدل‌هایLCD video wall  موجود هم متناسب است. این ویژگی‌ها آن‌ها را در اتاق‌های کنترل شرکت‌ها، سالن‌ها و کلاس‌های مجازی مفید کرده است.

محصولات مدیریت محتوای ال‌جی در فروشگاه‌ها، یعنی نمایشگرهای SuperSign QSR، صفحه منوی پویایی را به مشتریان ارائه می‌دهد و در همان حال، در پشت صحنه، سیستم نمایش آشپزخانه را یکپارچه کرده و با سیستم PoS ادغام می‌کند. یکی دیگر از محصولات برجسته برای تعامل با مشتری در فضای باز، صفحه نمایش لمسی 21.5 اینچ ا‌ل‌جی با روشنایی بالا است. این تابلوی بادوام چه در کیوسک‌های سفارش با خودرو، پمپ بنزین یا شارژر الکتریکی، مفید است زیرا با روشنایی که خواندن اطلاعات را آسان می‌کند، در برابر شرایط آب و هوایی سخت و گرد و غبار، مقاوم است.

در میان همه هم افزایی بین بخش، ال‌جی همچنین راهکاری ابری را ارائه می‌کند که به طور خاص برای صنایع خاص یا موارد استفاده طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، نمایشگر Pro:Centric Cloud برای تغییر مدیریت هتل با استفاده از Pro:Centric، سیستم مدیریت محتوای منعطف و بصری ال‌جی برای هتل‌داری، و گسترش آن در چندین ویژگی از طریق معماری مبتنی بر ابر، مهندسی شده است. اکنون، هتل‌ها می‌توانند خدماتی شخصی‌سازی شده ارائه دهند، تصویربرداری ثابت داشته باشند و داده‌های رفتاری را در چندین شعبه و همه در یک مکان متمرکز جمع‌آوری کنند.

پایک کی مون، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری نمایشگر اطلاعاع‌رسانی در شرکت محصولات کسب و کار شرکت ال‌جی الکترونیکس، گفت: «در ISE امسال، ما هیجان‌زده‌ایم که راه‌حل‌های ارتقادهنده زندگی را که برای تغییر زندگی مردم برای بهتر شدن ایجاد شده‌اند، نشان دهیم. تصاویر واضح و یکپارچه ما، به ویژه در محیط شلوغی مانند اینجا، برجسته است، و نمایشگرهای عمودی ما امکانات جدیدی ایجاد ‌می‌کنند. ما در حال یافتن راه‌های جدیدی برای آسان‌تر کردن تأثیرگذاری مثبت، بدون توجه به زمینه هستیم.»

این محصولات انقلابی برای کسب و کار از 10 تا 13 می در سالن 3 Gran Via Fira Barcelona به نمایش گذاشته می‌شود. برای کسانی که نمی‌توانند شرکت کنند، ال‌جی یک صفحه اختصاصی ISE به آدرس https://www.lg-informationdisplay.com/ise2022 دارد که شامل ویدیوهایی از مناطق و محتوایی است که قرار است در طول رویداد به صورت زنده اضافه شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید