۰۷ آذر ۱۴۰۰

تحول در ویدیوکنفرانس

چه ویدیوکنفرانس را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، حتما می‌دانید این روزها برای کار ما ضروری است. اما با وجود فناوری پیشرفته‌ای که در قرن بیست و یکم برای کارمندان اداری در دسترس است، این تجربه هنوز کمبودهای زیادی دارد که ما واقعا دلمان می‌خواهد از آنها بهره‌مند شویم. برای هر «فرد حقوق‌بگیر» که از اتصالات ناقص، صدای وحشتناک و وب‌کم‌های خارج از فوکوس خسته شده است، راه آسان‌تر و سازنده‌تری برای برقراری تماس‌ها و جلسات ویدیویی وجود دارد.

نمایشگر ال‌جی One:Quick Works را معرفی می‌کنیم؛ یک محصول قدرتمند همه‌کاره برای کنفرانس ویدئویی با طراحی بصری کاربرپسند برای همه کسانی که از ویدئو کنفرانس متنفرند. این ابزار بهره‌وری ایده‌آل برای دوران دورکاری توانسته نوآوری ایجاد دسته‌بندی ال‌جی، کارایی بیشتر و استایل شیک و مدرن را برای مشاغل در هر نوع و اندازه‌ای به ارمغان آورد. با One:Quick Works و دستگاه اشتراک‌گذاری بی‌سیم مکمل One:Quick Share، بهره‌وری و کارایی محل کار ممکن است دیگر هرگز مثل قبل نباشد.

راه‌اندازی سریع و ساده با یک راهکار نهایی همه‌کاره

مشکلات اتصال، دشمن تماس‌های کنفرانسی روان و بدون اختلال است. کار پیچیده و اغلب وقت‌گیر اتصال دوربین‌ها، بلندگوها، لپ‌تاپ‌ها و پروژکتورها می‌تواند به راحتی برنامه جلسه شما را از مسیر خارج کند یا یک ارائه مهم را به هم بزند. نمایشگر One:Quick Works با ادغام همه موارد مورد نیاز در یک بسته شیک از همه این مشکلات جلوگیری می‌کند: صفحه نمایش حساس به لمس، رابط مبتنی بر ویندوز، دوربین واضح 4K UHD، میکروفون با کیفیت بالا، بلندگوهای داخلی، عملکرد تخته سفید دیجیتال و برنامه‌های کنفرانس ویدئویی. کافیست فقط روی آیکون مورد نظر ضربه بزنید! حالا آماده هستید تا جلسه مجازی بعدی خود را به سبک شیک میزبانی کنید.

حس حضور همگی در یک اتاق با عملکرد فوکوس خودکار هوشمند

با One:Quick Works، به دلیل عملکرد چشمگیر دوربین و میکروفون، تجربه جلسات اداری به شیوه کاملا جدیدی شکل می‌گیرد. میکروفون با عملکرد بالا می‌تواند به وضوح صدای مجری را که در فاصله شش متری نشسته یا ایستاده است ضبط کند و از حذف نویز برای به حداقل رساندن بیشتر صداهای پس زمینه ناخواسته استفاده می‌کند. دوربین با رزولوشن 3840x 2160 پیکسل مجهز به فوکوس خودکار هوشمند است و صدا را سریع ردیابی کرده و به طور خودکار روی فرد سخنگو فوکوس می‌کند. وقتی همه می‌دانند چه کسی صحبت می‌کند و چه چیزی گفته می‌شود، جلسات مجازی رضایت زیادی را به همراه خواهد داشت.

سازگار با برنامه های کنفرانس ویدیویی محبوب برای انعطاف پذیری بیشتر

نمایشگر One:Quick Works از انواع برنامه‌های کنفرانس ویدیویی و همکاری پشتیبانی می‌کند تا به کاربران راه‌های بیشتری برای استفاده حداکثری از جلسات خود را ارائه دهد. شرکت‌کنندگان در جلسه می‌توانند از برنامه One:Quick Remote Meeting ال‌جی که از پیش نصب‌شده است استفاده کنند یا برنامه‌های Webex،Z oom و Teams را با استفاده از میان‌برهایی که به‌راحتی در لانچر روی صفحه قرار دارند نصب کنند. برای برنامه‌هایی که در صفحه لانچر یا راه‌انداز نیستند، میزبان‌های جلسه می‌توانند به سادگی به فروشگاه برنامه کنفرانس رفته و برنامه کنفرانس ویدیویی مورد نظر خود را پیدا و نصب کنند.

به اشتراک‌گذاری بی‌سیم صفحه نمایش با فشار یک دکمه

ابزار مکمل One:Quick Share به ارائه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا به راحتی لپ‌تاپ و نوت‌بوک خود را به صورت بی‌سیم به نمایشگرهای تبلیغاتی یا ساینیج دیجیتال سازگار ال‌جی متصل کنند. دانگل کوچک با آنتن وای فای داخلی خود به اشتراک گذاری صفحه نمایش را بی دردسر فراهم می‌کند و فضای کاری عاری از درهم ریختگی کابل می‌شود. ال‌جی One:Quick Share با ویژگی Split View می‌تواند به طور همزمان به چهار دستگاه وصل شده و محتوا را نمایش دهد، و آن را به بهترین انتخاب برای کار گروهی در حین کنفرانس از راه دور مبدل ‌کند.

اگر می‌خواهید کنفرانس ویدیویی را آنگونه که باید باشد تجربه کنید، امروز کانال نمایشگر اطلاع‌رسانی ال‌جی در یوتیوب و وب سایت ال‌جی را بررسی کنید. از آنجایی که ال‌جی فکر نمی‌کند که کنفرانس از راه دور باید کسل‌کننده باشد، این ویدیوهای آموزنده و دلچسب نه تنها شما را به سری One:Quick علاقه‌مند می‌کنند، بلکه امیدواریم شما را علاقه‌مند به راه‌حل جلسات از راه دور ال‌جی برای محل کار خود کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید