۰۶ آذر ۱۴۰۰

معرفی مدیرعامل جدید ال‌جی الکترونیکس و تغییرات دیگر شرکت برای مقابله با سال 2022

پیشبرد مجموعه تجاری با تمرکز بیشتر بر تحول دیجیتال

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که ویلیام چو، مدیر ارشد استراتژی این شرکت، مسئولیت مدیر اجرایی را نیز از اول دسامبر به عهده خواهد گرفت. آقای چو که استراتژیست برتر ال‌جی از سال 2019 بوده است مسئول ایجاد مرکز رشد کسب و کار ال‌جی و ایجاد فرصت‌های کسب‌وکار جدید در قالب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و همچنین شرکای راه‌اندازی در طول شش سال تصدی خود به عنوان رئیس ال‌جی آمریکای شمالی بوده است.

آقای چو پس از پیوستن به گلداستار در سال 1987 و گذراندن چهار سال در دفتر خارج از کشور ال‌جی در آلمان، سابقه کار حرفه‌ای از جمله ریاست ال‌جی کانادا، استرالیا و ایالات متحده را دارد. آقای چو فارغ التحصیل دانشگاه پوسان بوده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته تجارت از دانشگاه یونسی در سئول دریافت کرده است.

از دیگر تغییرات قابل توجه می توان به انتصاب کیم بیونگ هون به عنوان مدیر ارشد فناوری اشاره کرد. دکتر کیم که در حال حاضر به عنوان رئیس مرکز فناوری آینده خدمت می‌کند، به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور ارتقا یافته و به طور همزمان نقش مدیر ارشد فناوری و همچنین سمت رهبری جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات را بر عهده خواهد گرفت.

جانگ یوک هوآن، از مدیران باسابقه 31 ساله ال‌جی، از سمت معاونت ارشد به معاونت اجرایی ارتقا می‌یابد و پس از رشد موفقیت آمیز سبد کسب و کار فناوری اطلاعات و تبدیل ال‌جی به یکی از سریع ترین برندهای در حال رشد در شرکت راهکارهای تجاری جایگاه برتر را در شرکت کسب و کار نوت بوک، لپ‌تاپ و مانیتور به دست خواهد آورد. معاون ارشد، یون سوک هیون، به عنوان سومین و جدیدترین رئیس شرکت قطعات خودرو انتخاب شده است. آقای یون قبلاً مسئول رشد بخش تجارت هوشمند در همان شرکت بوده است.

در ادامه، تیم رهبری جدید تغییرات را تسریع خواهد کرد و حتی بیشتر بر ارزش مشتری برای پیگیری رشد تمرکز خواهد کرد و هر واحد تجاری مسئولیت بیشتری را بر عهده می‌گیرد. برای این منظور، ال‌جی مرکز مدیریت رضایت مشتری خود را به دفتر نوآوری ارزش مشتری جدید با نظارت CSO سازماندهی مجدد خواهد کرد. نقش CVIO شناسایی موثرتر و گنجاندن بازخورد مشتری و نقاط دردسر در فرآیندهای برنامه ریزی، توسعه و فروش محصول خواهد بود. علاوه بر این، بخش نوآوری تجربه مشتری تحت شرکت‌های لوازم خانگی و سرگرمی‌های خانگی به بخش نوآوری تجربه مشتری ارتقا خواهد یافت.

همچنین، برای کشف موتورهای بالقوه رشد و تسریع در نوآوری‌های آینده، بخش M&A تحت نظارت دفتر استراتژی ارشد برای منابع بیشتر به سطح بخش ارتقا خواهد یافت. به طور مشابه، برای افزایش تمرکز بر روندهای آینده و نیازهای مشتریان، بخش تحقیقات نرم افزاری (LSR) ال‌جی به آزمایشگاه تحقیقاتی Life Soft  ارتقا خواهد یافت تا نفوذ خود را در مرکز مدیریت طراحی افزایش دهد. و برای سرعت بخشیدن به فرآیند تحول دیجیتال خود در رابطه با تجربه مشتری، ال‌جی بخش کلان داده‌های هوش مصنوعی را به بخش زیر نظر دفتر جدید ارشد دیجیتال (CDO) ارتقا خواهد داد.

همه انتصابات از اول دسامبر با اجرای تبلیغات در اولین روز سال جدید قابل اجرا هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید