۰۸ آذر ۱۴۰۰

همزیستی توام آسایش و پایداری در داخل خانه

پایدارتر شدن به معنای تعهد به استفاده از منابع کمتر، ایجاد ضایعات کمتر و انجام هر کاری است که سیاره‌ای سالم برای نسل‌های آینده تضمین می‌کند. ال‌جی الکترونیکس این چالش را پذیرفته و به برداشتن گام‌هایی برای کاهش اثرات زیست‌محیطی آن از طریق یک برنامه گسترده مدیریت ESG ادامه می‌دهد. ال‌جی در کنار ابتکار بلندپروازانه Zero Carbon 2030 و هدف انتقال کامل به انرژی‌های تجدیدپذیر تا سال 2050، راه‌حل‌های نوآورانه‌ای ارائه می‌دهد که می‌تواند به مصرف‌کنندگان کمک کند تا امروز در تعادل بیشتری با طبیعت زندگی کنند.

ال‌جی اخیراً این فرصت را داشت تا محصولات پیشرفته و سازگار با محیط زیست HVAC خود را در نمایشگاه انرژی کره ۲۰۲۱، بزرگترین نمایشگاه انرژی سالانه کره جنوبی، به نمایش بگذارد. شرکت ال‌جی به جای هدر دادن منابع جدید در یک نمایشگاه موقت، از کانتینرهای پیش‌ساخته حمل و نقل و استفاده از مواد بازیافتی مانند ضایعات چوب برای ایجاد فضایی منحصر به فرد و از نظر بصری جالب استفاده کرد.

نمایش طیف کاملی از راهکارهای بسیار کارآمد HVAC ال‌جی که مناسب برای خانه‌ها، ادارات، مدارس و همچنین سایر محیط‌های داخلی هستند، نقطه برجسته نمایشگاه تهویه مطبوع تجاری جدید بود که از طریق موتور هوش مصنوعی کارآمدتر شد.

جدیدترین راه‌حل‌های HVAC ال‌جی از فناوری‌های هوشمند برای کمک به ایجاد کیفیت بهتر هوای داخل ساختمان و در عین حال کاهش مصرف انرژی استفاده می‌کند. کاست یک طرفه نصب شده روی سقف ال‌جی با سیستم جامع تصفیه هوا، هوا را تمیز، خنک و گرم می‌کند تا خانه در تمام طول سال راحت باشد.

دیگر نوآوری‌های ال‌جی در نمایشگاه شامل سیستم ذخیره‌سازی انرژی ال‌جی (ESS) و کنترل انرژی ساختمان (BECON) بود؛ یک دوگانه قدرتمند که با هم یک راهکار مدیریت انرژی کامل را برای مشاغل ایجاد می‌کنند. همچنین نوار کاست پره‌ای دو طرفه ال‌جی 4 جهته (4Way DUAL Vane Cassette) که از فناوری UVnano و یک ظرف تخلیه ضد باکتری برای بهبود بهداشت دستگاه و جریان هوای تولید شده استفاده می‌کند، نیز به نمایش گذاشته شد.

ال‌جی اولین سیستم تهویه مطبوع سیستم پمپ حرارتی هیبریدی GHP خود را به نمایش گذاشت که گزینه‌ای مقرون به صرفه برای مکان‌های آموزشی و دولتی است. راه‌حل هیبریدی ال‌جی با ترکیب سیستم‌های کنترل آب و هوای الکتریکی و گازی عملکردی عالی ارائه داده و در عین حال هزینه سرمایش و گرمایش را کاهش می‌دهد.

ال‌جی برای به حداقل رساندن ردپای خود، به استفاده از مواد بازیافتی برای بسته‌بندی واحدهای بیرونی سیستم‌های تهویه مطبوع خود روی آورد. این شرکت به جای استفاده از پلی استایرن منبسط‌شده در بسته بندی خود، پلی پروپیلن منبسط شده را انتخاب کرد زیرا نرمی و محافظت بهتری برای محصولات خود ارائه می‌دهد. ال‌جی تخمین می‌زند که مصرف سالانه کاغذ با تغییر به پلی‌پروپیلن منبسط‌شده قابل استفاده مجدد برای تمام بسته‌بندی‌های AC، تا ۸۵ تن و پلی استایرن تا ۱۹ تن کاهش می‌یابد.

پس از پایان نمایشگاه انرژی کره 2021، ال‌جی کانتینرهای نمایشگاه را به هابیتات کره، شعبه کره جنوبی موسسه بلامنفعه جهانی Habitat for Humanity اهدا کرد. کانتینرهای تغییر جدید توسط سازمان به عنوان یک مرکز آموزشی اختصاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همانطور که محصولات تهویه مطبوع کارآمد و سازگار با محیط زیست ال‌جی نشان می‌دهد، ایجاد یک محیط داخلی سالم و راحت نیازی به هزینه پایداری ندارد. ال‌جی با نوآوری‌هایی که به دقت نیازهای مشتریانش و رفاه کره زمین را در نظر می‌گیرد، به ایجاد فردایی روشن‌تر و بهتر کمک می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید