۰۹ مهر ۱۴۰۱

ال‌جی از درون و بیرون سبز می‌شود

داشتن یک شرکت آگاه از محیط زیست به معنای نگاه عمیق به تمام فرآیندهای کسب و کار و به کارگیری حداکثر تلاش برای تبدیل از زنجیره تامین به فرهنگ سازمانی، چه در خارج و چه در داخل، است. به عبارت دیگر، ال‌جی قصد دارد یک کسب‌وکار پایدار از نظر زیست‌محیطی باشد و خواستار انجام اقدامات مشخص و ملموس با سه ابتکار ESG زیست‌محیطی است که در برنامه BETTER LIFE PLAN 2030 مشخص شده است.

این ابتکارات نشان دهنده یک تغییر پارادایم به سمت اتخاذ اقدامات ملموس، خاص و قابل سنجش برای محیطی بهتر، تمیزتر و سبزتر است.

بر اساس تحقیقات، میانگین دمای زمین از دوران پیش از صنعتی شدن تقریباً 1.2 درجه سانتیگراد (2.2 درجه فارنهایت) افزایش یافته است. در پاسخ به فوریت تغییرات آب و هوایی، ال‌جی همچنان متعهد به دستیابی به خنثی کردن کربن و تبدیل کامل به انرژی‌های تجدیدپذیر در دراز مدت است. تعهد این شرکت به هر دو هدف را می‌توان در فناوری‌های کارآمد انرژی که در پارک هوشمند ال‌جی در Changwon، کره جنوبی اعمال می‌شود، مشاهده کرد.

ال‌جی با اعمال تغییرات فوری برای ابتکار کربن خود، به فرآیندهای عملیاتی کارآمدتر تبدیل می‌شود و فناوری‌های کارآمد انرژی را در تمام کارخانه‌های تولیدی خود به کار می‌گیرد. ال‌جی اسمارت پارک، مرکز تولید انقلابی این شرکت، از نوآوری‌های تولیدی نسل بعدی استفاده می‌کند تا به طور همزمان به راندمان تولید بالاتر و پایداری بیشتر دست یابد. مرکز تولید، بهره‌وری را 20 درصد افزایش داده و هزینه بازگشت محصول معیوب را 80 درصد کاهش داده است. علاوه بر این، پارک هوشمند ال‌جی انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش داده و راندمان انرژی در هر واحد را تا 30 درصد نسبت به کارخانه قبلی افزایش داده است.

ال‌جی به دنبال تغییر وضعیت موجود مدیریت پایان چرخه عمر با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست، ساده‌سازی فرآیندهای تولید و تبدیل مواد دور ریخته‌شده به منابع «جدید» با هدف ایجاد یک اقتصاد دایره‌ای است.

کاهش، بازیابی، بازیافت و استفاده مجدد از مواد همگی در اقتصاد چرخشی بسیار مهم هستند. ال‌جی یک سرویس بازیابی زباله الکترونیکی رایگان در 52 کشور جهان ارائه می‌کند و هدف آن جمع‌آوری بیش از هشت میلیون تن لوازم خانگی از سال 2006 تا 2030 است. در مورد بازیافت، ال‌جی در حال بهبود فرآیندهای موجود خود برای دستیابی به نرخ بازیافت بالاتر با هدف نهایی رسیدن به 95 درصد تا سال 2030 است. مرکز بازیافت چیلسئو (CRC) این شرکت واقع در هامیانگ، کره جنوبی، به عنوان بخشی از این هدف قصد دارد تا نیمه دوم سال کمپرسور و تجهیزات قدیمی را جایگزین کند. علاوه بر این، ال‌جی اخیراً از کارمندان خود دعوت کرده است تا با استفاده از لیوان‌های کاغذی یکبار مصرف کمتر در محل کار، در سفر جمعی به سمت دایره‌ای گرد هم بیایند.

ال‌جی که یک رهبر جهانی در لوازم الکترونیکی مصرفی است، وقف کمک به مصرف‌کنندگان در درک سبک زندگی پایدارتر است. به همین دلیل است که این شرکت از فناوری‌های سازگار با محیط زیست برای همه محصولات جدید توسعه یافته استفاده کرده و به کاهش ردپای کربن و گردش مجدد منابع کمک می‌کند.

تا سال 2030، ال‌جی قصد دارد تا 20 درصد میزان انتشار کربن از مرحله استفاده از محصول را کاهش دهد. همچنین پیش‌بینی می‌کند که از سال 2021 تا 2030، از مجموع ششصد هزار تن پلاستیک بازیافتی در تولید لوازم خانگی جدید استفاده کند. در آینده، این شرکت قادر خواهد بود محصولاتی را ارائه دهد که حتی از نظر انرژی کارآمدتر و از نظر زیست‌محیطی پایدارتر از مدل‌های فعلی‌اش هستند و به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا قبض‌های ماهانه انرژی خود را کاهش داده، به یک خانواده پایدارتر دست یابند و از بهترین نسخه زندگی بهتر که ال‌جی ارائه می‌دهد لذت ببرند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه ال‌جی چگونه از جامعیت، پایداری و تنوع در همه کارهایی که انجام می‌دهد استقبال می‌کند، منتظر سومین و آخرین داستان زندگی بهتر باشید که به زودی در وبلاگ ال‌جی منتشر می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید