۰۳ آبان ۱۴۰۱

ال‌جی، قدرت «ما» برای زندگی بهتر و جامعه‌ای فراگیرتر

زندگی پایدار تنها در صورتی امکان‌پذیر است که افراد و سازمان‌ها با دیدگاه مشترک و احترام متقابل گرد هم آیند. ال‌جی با این ایده از «همزیستی مثبت» که برای آینده سیاره و مردم حیاتی است، مدت‌هاست به دنبال یک محیط واقعاً فراگیر برای افراد از همه اقشار جامعه به بهترین نحو است تا بتوانند از ارائه محصولاتی با دسترسی آسان برای همه بدون توجه به توانایی‌های خود استفاده کنند.

برنامه BETTER LIFE 2030 مرحله بعدی ماموریت ال‌جی برای الهام بخشیدن به اتحاد بیشتر است. این شرکت با تکیه بر اهداف بلندمدت خود برای ایجاد یک جامعه متنوع و فراگیر، اکنون یک برنامه اقدام مشخص و شاخص‌های عملکرد دقیق را برای تقویت پیوند با مردم، از جمله تامین کنندگان، کارمندان و مصرف کنندگان، به منظور ترویج بیشتر “ما” و کمتر از “من” معرفی می‌کند.

به عنوان بخشی از این طرح، ال‌جی قصد دارد دانش و تخصص شرکتی را برای فعال کردن عملیات ایمن‌تر و کارآمدتر، ایجاد معیارهای واضح برای ارزیابی تنوع نیروی کار، توسعه محصولات قابل دسترس جهانی و موارد دیگر به تامین‌کنندگان ارائه کند.

ال‌جی با همکاری نزدیک با شرکا، یک اکوسیستم پایدار را در کل زنجیره تامین خود تقویت می‌کند تا محیط‌های کاری امن‌تر و سیستم‌های تامین پایدار ایجاد کند.

ال‌جی تامین‌کنندگان را تشویق می‌کند تا استانداردهای مدیریت شناخته‌شده جهانی و گواهی‌های مدیریت ایمنی و بهداشت را رعایت کنند تا به آنها کمک کند نسبت ریسک بالای خودبازرسی را در زیر 0.5٪ حفظ کنند. به عنوان مثال، جلوگیری از ساعات کاری بیش از حد برای شرایط کاری بهتر، کسب گواهینامه‌های بهداشتی و ایمنی بیشتر و ارائه منابع و تخصص تا تامین کنندگان بتوانند شیوه‌های مدیریت ESG را اجرا کنند. ارزیابی تامین‌کنندگان جدید یکی دیگر از بخش‌های جدایی‌ناپذیر رویکرد ال‌جی است، به همین دلیل است که معیارهای ارزیابی ESG سخت‌گیرانه‌تری را برای مشارکت‌های شرکتی خود اعمال می‌کند.

از آنجایی که ال‌جی مدیریت مردم‌محور را پذیرفته است، بدون در نظر گرفتن ویژگی‌های موروثی یا هویت‌های متنوع، درهای آن همیشه به روی استعدادها باز است. در حرکت رو به جلو، این شرکت قصد دارد تا کلاس‌های افراد آسیب‌دیده اجتماعی، مانند افرادی که دارای معلولیت هستند، با فرصت‌های شغلی بیشتری فراهم کند.

تا سال 2030، این شرکت فرصت‌های شغلی مختلفی را برای افراد دارای معلولیت ایجاد خواهد کرد. و برای اطمینان از اینکه همه کارکنان به طور یکسان شناخته شده و در فرهنگ سازمانی گنجانده شده اند، ال‌جی به زودی برنامه‌های آموزشی بیشتری را در سطح شرکت معرفی خواهد کرد.

وقتی صحبت از نوآوری محصول جدید می‌شود، ال جی از دیدگاه کاربران بی شمار خود استفاده می‌کند. محصولات این شرکت باید به طور جهانی کاربردی و راحت باشند، به این معنی که آنها باید به راحتی توسط افراد مسن، جوان و معلول قابل استفاده باشند تا اطمینان حاصل شود که حتی یک نفر نیز از نادیده گرفته نمی‌شود.

ال‌جی با هدف تطبیق ویژگی‌های دسترس‌پذیری تا سال 2025، و ارائه دستورالعمل‌های راهنمای کاربر برای هر محصول تا سال 2030، با گروه مصرف‌کنندگان «گروه مشاوره معلولان» همکاری می‌کند. نظرات این گروه که متشکل از کاربرانی با توانایی‌های متفاوت است شنیده شده و در هر محصولی که در آینده توسعه می‌یابد، انعکاس داده می‌شود. ال‌جی تلاش‌های خود را برای افزایش دسترسی با پرداختن به نقاط تماس مشتری که فراتر از محصولاتش است، گسترش می‌دهد. به عنوان مثال، کیوسک های زبان اشاره و خدمات بدون مانع برای ارائه در دسترس ترین تجربه مشتری تا به امروز به کار گرفته می‌شود.

چشم‌انداز ال جی برای جهانی پایدار بر اساس اصل راهنمای آن شکل گرفته است: «زندگی بهتر برای همه». این شرکت با دنبال کردن شیوه‌های تجاری بدون کربن و اقتصادهای دایره‌ای به ایجاد زمینی سبزتر و انعطاف‌پذیرتر برای همه ادامه می‌دهد. در حالی که در کنار تامین‌کنندگان، کارمندان و مصرف‌کنندگان خود می‌ایستد تا «ما»ی بهتری را تشکیل دهد که منجر به جامعه‌ای متنوع‌تر و فراگیرتر می‌شود.

گامی کوچک به سوی آینده‌ای روشن تر برای همه: این داستان زندگی بهتر ال‌جی است و سفر تازه آغاز شده است. #زندگی بهتر برای همه (#BetterLifeforAll)

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید