۱۶ آذر ۱۴۰۱

گواهینامه SGS Eco-Product برای  پنل‌های IT LCD پیشرفته ال‌جی

ال‌جی دیسپلی، مبتکر پیشرو در زمینه فناوری‌های نمایشگر در جهان، اعلام کرد که پنل‌های پنل‌های IT LCD پیشرفته این شرکت به‌عنوان سازگار با محیط ‌زیست تایید شده‌اند.

پنل‌های LG Display (حداکثر 27 اینچ) برای مانیتورها، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها نشان تاییدیه Eco-Product را از SGS، پیشگام جهانی در بازرسی، تأیید، آزمایش و صدور گواهینامه واقع در سوئیس دریافت کرده‌اند.

پنل‌های ال سی دی فناوری اطلاعات این شرکت با گواهی SGS از نظر سازگاری با محیط زیست در چهار دسته برتری دارند: بازیافت، مواد خطرناک، بهره‌وری منابع و بهره‌وری انرژی. گواهینامه Eco-Product SGS به محصولاتی داده می‌شود که از مقررات جهانی محیط زیست پیروی می‌کنند و مواد خطرناک را از تولید تا دفع به حداقل می‌رسانند.

LG Display استفاده از فلزات منفرد از جمله آهن را افزایش داده است تا نرخ بازیافت پنل‌های دور ریخته شده را تا حدود 80 درصد افزایش دهد؛ اقدامی که یکی از بالاترین استانداردها در صنعت است. علاوه بر انطباق با استانداردهای «محدودیت مواد خطرناک (RoHS)» اتحادیه اروپا، این شرکت استفاده از مواد شیمیایی مضر و مواد معدنی ناسازگار را رد کرده و در عین حال استفاده از مواد کمیاب را که به طور بالقوه می‌توانند باعث آلودگی شوند به حداقل رسانده است.

در همین حال، LG Display از سال 2019 ابتکار ESG خود را به نام Eco Index برای ارزیابی خود و افزایش استفاده از مواد خام بازیافتی و در عین حال محدود کردن میزان مواد مضر به کار گرفته است.

جئوم جائه کیم، نایب رئیس بنیاد آزمایشگاه فناوری پایه در LG Display، گفت:

«ما همچنان به ایجاد پتانسیل کامل مدیریت ESG خود از طریق توسعه فناوری‌های نوآورانه که تأثیر ما بر محیط زیست را در کل فرآیند، از طراحی و توسعه گرفته تا تولید و دفع، به حداقل می‌رساند، ادامه خواهیم داد. ما با افزودن یک عامل سازگار با محیط زیست به لیست فناوری های LCD متمایز خود مانند IPS و in-TOUCH، رهبری خود را در بازار پنل های LCD پیشرفته بیشتر تقویت خواهیم کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید