۱۷ آذر ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری 4 میلیارد دلاری ال‌جی در ویتنام

ال‌جی وعده سرمایه‌گذاری 4 میلیارد دلاری در ویتنام را داده است. غول الکترونیک کره‌جنوبی، ۴ میلیارد دلار در ویتنام سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا این کشور را به قطب تولید گوشی‌های هوشمند در آینده تبدیل کند.

به گزارش صدای ویتنام، کائون بونگ سوک، مدیر عملیاتی شرکت ال‌جی، این تعهد را در دیدار با رئیس جمهور ویتنام، نگوین ژوان فوک، در روز دوشنبه انجام داد.

کائون اضافه کرد که ال‌جی از سال 1995 تاکنون 5.3 میلیارد دلار در ویتنام در بخش‌هایی مانند الکترونیک، تجهیزات خانگی و قطعات خودرو سرمایه گذاری کرده و 27000 کارگر را به کار گماشته است.

فوک گفت که برای سرمایه‌گذاری ال جی در ویتنام ارزش قائل است و به یاد می‌آورد که در مراسم افتتاحیه کارخانه 2 میلیارد دلاری آن در استان‌های فونگ در سال 2016 شرکت کرده است.

وی از سرمایه‌گذاری بیشتر به ویژه در قطعات خودرو و گوشی‌های هوشمند دعوت کرد و افزود که آموزش‌های بیشتر در زمینه فناوری اطلاعات نیز مورد نیاز است.

شرکت ال‌جی دیسپلی سال گذشته ۱.۴ میلیارد دلار دیگر در تاسیسات تولیدی خود در های فونگ سرمایه گذاری کرد. این سرمایه اضافی کل سرمایه‌گذاری این شرکت را به 4.65 میلیارد دلار رساند که آن را به بزرگترین سرمایه‌گذار خارجی در شهر بندری شمالی تبدیل می‌کند.

این شرکت اعلام کرده بود تولید ماهانه صفحه نمایش‌های OLED پلاستیکی را از 9.6 تا 10.1 میلیون به 13 تا 14 میلیون برساند، درآمد صادراتی را حدود 6.5 میلیارد دلار در سال افزایش داده و 10000 موقعیت شغلی ایجاد کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید