۳۱ فروردین ۱۴۰۰

تحول تولید محصولات ال‌جی در ویتنام

از زمان اعلام ال‌جی برای خروج از تجارت تلفن‌های هوشمند، کارخانه تولید محصولات ال‌جی در ویتنام با توجه به نقش خود به عنوان بزرگترین پایگاه تولید گوشی‌های هوشمند ال‌جی، مورد بحث و شایعات بسیاری قرار گرفت. اما تکامل و تحول در کمپ هایفونگ فقط آینده‌ای روشن برای کارمندان محلی ویتنام و ال‌جی رقم زده است.

یونگ های جین، رئیس ال‌جی الکترونیکس در ویتنام، گفت: «خروج از تولید تلفن‌های هوشمند در اینجا بخشی از برنامه ال‌جی برای بازسازی سبد محصولات اصلی ما است. بسته شدن مشاغل تلفن همراه ال‌جی به طور قابل توجهی بر تولید، فعالیت‌های تجاری یا کارمندان ال‌جی در هایفونگ تأثیر نخواهد گذاشت.»

یونگ گفت: «ال جی با تمرکز بر تولید طیف وسیع‌تری از محصولات که هم اکنون در سراسر جهان تقاضای زیادی از جمله لوازم خانگی دارند، تولید ویتنام خود را ساماندهی و گسترش می‌دهد. ال‌جی قصد دارد تحولات را به پایان برساند و همه کارگران را در این سال تخصیص دهد. برنامه‌های سرمایه‌گذاری بیشتر پس از اتمام تحول اعلام خواهد شد.»

ال‌جی کمپ هایفونگ خود را در سال 2015 برای تولید تلفن‌های هوشمند، تلویزیون و همچنین لوازم خانگی افتتاح کرد. شرکت‌های وابسته مانند LG Innotek و LG Display نیز در هایفونگ واقع شده و ماژول‌ها و نمایشگرهای دوربین را تولید می‌کنند. در حال حاضر، بیش از 16 هزار کارمند در هایفونگ مشغول به کار هستند و اگر همه طبق برنامه پیش بروند، مرکز تولید ال‌جی ویتنام باید رشد چشمگیری را در سال‌های آینده شاهد باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید