۲۳ مهر ۱۳۹۹

بال‌های ال جی WING چطور تجربه کاربری را بهتر می‌کند؟ (قسمت دوم)

در مطلب روز گذشته، خواندید که با تلفن هوشمند LG WING می‌توانید بدون حضور اعلان‌های مزاحم روی صفحه نمایش اصلی از تماشای فیلم لذت ببرید. اما دیگر چه؟

در این مطلب، می‌خواهیم نگاهی به روش دوم از سه روش مختلف کار با LG WING داشته باشیم تا ببینیم که چطور می‌توان از محتوا لذت بیشتری برد و تجربه کاربری را کاملا گسترده‌تر کرد.

LG-Wing06

تحول در چندوظیفگی با تلفن هوشمند LG WING

تلفن هوشمند LG WING تجربه کاربری را با ارائه سطح بالاتری از چندوظیفگی به واسطه قابلیت اجرای دو باره به صورت همزمان و در نمایشگرهای جداگانه میسر می‌کند. با دسترسی به یوتیوب از طریق مرور نیور ویل (Naver Whale Browser) که به طور ویژه برای LG WING سفارشی شده است، شما می‌توانید از ویدیوها در صفحه نمایش اصلی لذت ببرید و در صفحه نمایش دوم نیز وبگردی کنید یا نظر دهید.

حتی می‌توانید مسابقات ورزشی را به صورت زنده و تمام صفحه تماشا کرده و در صفحه نمایش دیگر با دوستان و خانواده خود بر سر هر بازیکن یا بازی بحث و جدل کنید.

LG-Wing07

این مطلب را هم بخوانید: LG WING ، تعریف جدید و بی‌سابقه‌ در صنعت تلفن‌های هوشمند

تنها مزیت داشتن دو نمایشگر فقط چندوظیفگی نیست. تصور کنید سعی دارید مسیریابی کنید که ناگهان یک تماس تلفنی دریافت می‌کنید. به طور معمول صفحه تماس جایگزین نقشه شما روی نمایشگر می‌شود و شما در مسیریابی دچار اشکال خواهید شد.

اما وقتی تلفن هوشمند شما LG WING باشد، به راحتی می‌توانید صفحه مسیریابی را روی صفحه اصلی باز نگه دارید و تماس‌ها را روی صفحه نمایش دوم پاسخ دهید. بدین ترتیب قادر خواهید بود هم به مسیرتان ادامه دهید و هم به تماس صوتی خود (البته از طریق بلندگو و بدون حواسپرتی هنگام راندن) پاسخ دهید.

در تلفن هوشمند LG WINGT ، با یک حرکت انگشت شست می‌توانید پنل جلوی گوشی را 90 درجه بچرخانید تا نمایشگر دوم نمایان شود و دنیایی از امکانات و کاربردهای مختلف با چندوظیفگی در دست شما باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید