۲۲ مهر ۱۳۹۹

بال‌های تلفن هوشمند LG WING چطور تجربه کاربری را بهتر می‌کند؟ (قسمت اول)

به LG WING سلام کنید؛ این تلفن هوشمند شبیه هیچ رقیب دیگری نیست و تجربه کاربری شما را متحول خواهد کرد.

تلفن‌های هوشمندی که نمایشگر بزرگی دارند همراه با پلت‌فرم‌های پخش ویدیوهای درخواستی و همین طور اینترنت پرسرعت روش مصرف محتوا را در مشتریان تغییر داده است.

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند وقتی در اتوبوس یا مترو هستند یا حتی وقتی در حال خوردن ناهار هستند به جای نشستن جلوی تلویزیون در اتاق نشیمن وقت خود را با خیره شدن به نمایشگر موبایلشان و سرگرم شدن با آن سپری کنند. امروز، تلفن‌های هوشمندی که همه جا هستند، در دومین دهه از حضور خود در بازار، تجربه تماشای محتوا در هر جایی را فراهم می‌کنند؛ کاری که تلویزیون‌ها قطعا از پس آن برنمی‌آیند.

LG-Wing04

تلفن هوشمند LG WING در مفهوم نمایشگرهای بزرگتر قدمی کاملا متفاوت و جدید برداشته است. وقتی LG WING را از جعبه بیرون می‌آوریم، شبیه یک تلفن هوشمند مدرن و معمولی است منتها از نوع بسیار شیکش! اما در همین گوشی به ظاهر معمولی با یک تکان انگشت شست، پنل جلوی گوشی 90 درجه می‌چرخد و نمایشگر دیگری را هویدا می‌کند که دنیایی از امکانات و کاربردهای مختلف را در دست کاربر می‌گذارد.

این مطلب را هم بخوانید: LG WING ، تعریف جدید و بی‌سابقه‌ در صنعت تلفن‌های هوشمند

در این مطلب، قصد داریم نگاهی به یک روش از سه روش مختلف کار با LG WING داشته باشیم تا ببینیم که چطور می‌توان از محتوا لذت بیشتری برد و تجربه کاربری را کاملا گسترده‌تر کرد.

LG-Wing03

یک تجربه کاربری غوطه‌ورکننده و بدون اختلال با LG WING!

جای ستایش است که دیگر اعلان‌های مزاحم سر راه شما نیستند و دیگر هیچ چیزی نمی‌تواند تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده شما را بگیرد؛ مثلا وقتی که موج اعلان‌های بی‌وقفه مدام هر چند ثانیه یک بار روی برنامه دلخواه ما ظاهر می‌شود و مزاحمت ایجاد می‌کند.

با LG WING ، دیگر هرگز از اعلان‌ها و پاپ‌آپ هایی که تماشای شما را مسدود و دچار اختلال می‌کنند رنج نخواهید برد زیرا تمام آنها می‌توانند به راحتی به نمایشگر دوم 3.9 اینچ منتقل شوند و فضای بزرگ 6.8 اینچ +FHD با نسبت تصویر 20.5:9 صفحه اصلی شما باقی بماند تا بتوانید از محتوا بدون اختلال و مزاحمت لذت ببرید. علاوه بر این، به دلیل دوربین سلفی بیرون‌رونده و کشویی 32 مگاپیکسل هیچ ناچ یا سوراختی روی نمایشگر نیست و تا زمانی که لازمش نداشته باشید از دید شما پنهان است.

LG_WING_Media-Controller

نمایشگر دوم می‌تواند به عنوان کنترل رسانه نیز عمل کند؛ یک قابلیت کاربردی که اجازه نمی‌دهد انگشتان شما در زمان تماشای محتوا برای تنظیم صدا یا روشنایی روی نمایشگر اصلی حرکت کند. اگر هم بخواهید هنگام تماشای فیلم یا برنامه دلخواهتان تاریخ و ساعت را مشاهده کنید فقط کافیست به راحتی قابلیت Grip Lock را فعال کنید تا ضربه‌های تصادفی روی نمایشگر را نادیده بگیرد. حالت چرخشی در تلفن هوشمند LG WING طوری طراحی شده است که در زمان تماشای محتوا در حالت افقی در صفحه اصلی تنها با یک دست می‌توان به راحتی گوشی را در دست گرفت و با آن کار کرد.

با وبلاگ ال‌جی همراه باشید تا در مطالب آینده شما را با روش‌های دیگر لذت بردن از تجربه کاربری LG WING آشنا کنیم. 😉

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید