۲۴ مهر ۱۳۹۹

بال‌های تلفن هوشمند LG WING چطور تجربه کاربری را بهتر می‌کند؟ (قسمت سوم)

در قسمت اول و دوم از مطلب «بال‌های تلفن هوشمند LG WING چطور تجربه کاربری را بهتر می‌کند؟» خواندید که با تلفن هوشمند LG WING می‌توانید بدون حضور اعلان‌های مزاحم روی صفحه نمایش اصلی از تماشای فیلم لذت ببرید. علاوه بر این، می‌توانید در زمان مسیریابی روی صفحه اصلی بمانید و تماس‌ها را روی صفحه نمایش دوم پاسخ دهید. اما دیگر چه؟

در این مطلب، می‌خواهیم نگاهی به روش سوم از سه روش مختلف کار با LG WING داشته باشیم تا ببینیم که چطور می‌توان از محتوا لذت بیشتری برد و تجربه کاربری را کاملا گسترده‌تر کرد.

LG-Wing02

امکانات جدید برای خلق محتواهای منحصر به فرد در تلفن هوشمند LG WING

شکل متفاوت و منحصربه‌فرد تلفن هوشمند جدید LG WING ابزاری نوین و استثنایی در خلق محتوا برای کاربرانی  است که عاشق ضبط تمامی جنبه‌های زندگی خودشان از طریق تلفن هوشمند هستند.

دوربین LG WING با حالت گیمبال (Gimbal Mode) که در حالت چرخشی فعال می‌شود از 6 حسگر حرکتی برخوردار است و به کاربران خلاق امکان می‌دهد ویدیوها و تصاویر صاف‌تر، روان‌تر و بدون لرزش بگیرند. تلفن هوشمند LG WING بیشتر کارایی‌های یک گیمبال واقعی را دارد؛ مثلا جوی استیک برای کنترل زاویه دوربین، بدون تکان دادن گوشی یا متحمل شدن هزینه زیادی بابت خرید لوازم جانبی.

یکی از تنظیمات حالت دید اول شخص یا FPV Mode است که برای نماهای اکشن و زمانی که می‌خواهید ببینید صحنه‌ها از زاویه دید شما چطور هستند ایده‌آل خواهد بود.

LG-Wing09

تنظیمات دیگر، حالت دنبال کردن (Follow Mode) است که دوربین LG WING را وادار می‌کند تا در زمانی که شما دستتان را تکان می‌دهید تا به سمت سوژه دیگری بروید حرکات را به صورت روان دنبال کند، در سطح خود باقی بماند و چرخش ملایم‌تر و کم‌تکان‌تری داشته باشد.

این مطلب را هم بخوانید: LG WING ، تعریف جدید و بی‌سابقه‌ در صنعت تلفن‌های هوشمند

تلفن هوشمند LG WING اولین محصولی است که تحت پروژه اکسپلورر ال‌جی (LG’s Explorer Project) عرضه شده و گامی جدید به سوی تجربه مشاهده با موبایل و تحولی کامل در تجربه کاربری تلفن هوشمند است. علاوه بر این، بر اساس بررسی کارشناسان فناوری، این تلفن هوشمند بهترین نمونه نوآوری، طراحی کاربردی و حل مسئله است که طی سال‌های قبل در دنیای تلفن هوشمند وجود داشته.

برای این که تجربه کاربری با تلفن هوشمند LG WING را به صورت مجازی مشاهده کنید، می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید