۰۴ تیر ۱۳۹۷

گوشی G7 ThinQ ال‌جی؛ سازه‌ای از جنس شیشه، فلز و ظرافت

با وجود اینکه در ساخت تلفن هوشمند G7 ThinQ ال‌جی جز شیشه و فلز از ماده دیگری استفاده نشده، با این حال طراحی هوشمندانه آن به گونه‌ای صورت گرفته که در عین صیقلی و براق به نظر رسیدن، به هیچ عنوان لغزنده نباشد.

این تلفن هوشمند اولین تلفن پرچمدار ال‌جی در خانواده G با قابلیت‌های هوش مصنوعی محسوب می‌شود. علاوه بر این، با امکانات جدید بسیار زیادش برای مشتریانی طراحی شده است که به دنبال یک تلفن هوشمند ممتاز و تمام‌عیار از هر نظر هستند؛ تلفن هوشمندی که تا چند سال بعد هنوز هم کارایی داشته و امکاناتش به‌روز و پیشرفته باشد.

همچنین بسیاری از رسانه‌ها از طراحی گوشی G7 ThinQ ال‌جی تعریف بسیار کرده و در تحسین آن گفته‌اند که در کنار ظرافت خاص و باوجود صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی QHD+ FullVsion ، به راحتی در دست قرار می‌گیرد.

7f9b35d5-cf38-4026-bf6f-5937e46b3c90

رسانه Engadget در این باره می‌گوید: «کناره‌ها و پشت گوشی ال‌جی G7 ThinQ انحنای خاصی دارند که باعث می‌شود این گوشی به راحتی در دست قرار بگیرد. همچنین صفحه‌نمایش گوشی با یک خمیدگی ظریف به قاب فلزی گوشی می‌رسد و باعث می‌شود ظاهر گوشی یکدست‌تر شود.» همچنین کارشناس Engadget اضافه کرده است که عاشق طیف رنگی صورتی رز مانند مدل G7 ThinQ با رنگ Raspberry Rose شده است.

رسانه PhoneArena هم درباره طراحی می‌گوید: «با اینکه گوشی G6 با کنار هم گذاشتن شیشه و فلز ظاهر مدرنی به سری گوشی‌های ال‌جی آورد، مدل G7 ThinQ آن طراحی را از هر لحاظ به اوج رسانده است.»

194c4bab-115a-44cc-bd10-d8edff1c81ad

طراحی جدید و فوق‌العاده زیبای سری جی به ال‌جی G7 ThinQ با بدنه فلزی‌ ظاهری شیک، مدرن و دلربا می‌دهد که با شیشه Gorilla Glass 5 در پشت و جلو برای بهره‌مندی از دوام بیشتر تکمیل می‌شود. رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب در این گوشی مطابق با آزمون‌های MIL-STD 810G ارتش ایالات متحده امریکا طراحی شده است که عملکرد تجهیزات و دستگاه‌های مختلف را در محیط‌های سرسخت و خشن ارزیابی می‌کند.

۲ نظر

بهزاد صمدی ۴ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

هر وقت اپدیت گوشی lg g6 اومد انشالله اینممیخریم
متاسفانه ال جی در آپدیت ها خیلی ضعیف عمل کرده و من بشخصه به فکر خرید گوگل پیکس ۳ هستم

Mahdi ۴ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

من گوشیم LG G5 هست ایا اپدیت اندرویید ۸ براش میاد؟

نظر دهید