۳۰ فروردین ۱۴۰۰

کار طراحان دیجیتال ال‌جی چیست؟ تبدیل تخیل به واقعیت

از آنجا که هر خالق یا مخترعی بر این باور است که گرفتن ایده و تبدیل آن به یک چیز واقعی کار کمی نیست اما وقتی نوبت به ایجاد یک محصول جدید می‌رسد، این نقش طراح دیجیتال است که ایده‌های ذهنی، طرح‌های رسم‌شده و برنامه‌ها را در طی مراحل طراحی در نمایش سه بعدی از آنچه طرح نهایی به نظر می‌رسد، ترجمه کند. دادن فرم مجازی یا فیزیکی به چیزی که هنوز وجود ندارد به همان اندازه که به نظر می‌رسد می‌تواند چالش برانگیز باشد و وظیفه متخصصان طراحی دیجیتال ال‌جی است که تخیل را به واقعیت تبدیل کنند.

در حالی که قلم و کاغذ همیشه جای خود را در طراحی دارند، طراحان دیجیتال معمولاً از ابزارهای پیشرفته‌تری مانند واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و چاپگرهای سه بعدی برای شکل دادن به پروژه‌ها استفاده می کنند. واقعیت مجازی امکان شبیه‌سازی واقعی شکل و ظاهر یک محصول را فراهم می‌کند و بینش‌های ارزشمندی ارائه می‌دهد که با دیدن نقاشی یا بازرسی از مدل سه بعدی روی صفحه رایانه نمی‌توان به راحتی به آن دست یافت. طراحان ال‌جی حتی محیط‌های مجازی را بر اساس فضاهای واقعی زندگی ایجاد می‌کنند تا قبل از نهایی شدن طراحی، بتوانند توانایی محصول را در هماهنگی فضایی و زیبایی با طیف وسیعی از سبک‌ها و تنظیمات مختلف داخلی ارزیابی کنند.

انتخاب رنگ، مواد و پرداخت نهایی و تکمیل شده بخش مهمی از روند طراحی است و می‌تواند به معنای تفاوت بین نحوه درک و دریافت یک محصول توسط مصرف‌کنندگان باشد. طراحان دیجیتال در این زمینه نیز پشتیبانی ارزشمندی ارائه می‌دهند. کار طراحان دیجیتال ال جی در کسب چراغ سبز برای واقعیت بخشیدن به لوازم خانگی مفهومی ال‌جی بسیار موثر بود.

ورود چاپ سه‌بعدی گام اساسی در تبدیل طرح محصول به یک مدل ملموس را برای افراد حرفه‌ای طراحی دیجیتال بسیار آسان کرده است. توانایی ایجاد پیش‌نویس‌های سه بعدی از محصولات که می‌توانند لمس و همچنین مشاهده شوند، به طراحان ال‌جی کمک می‌کند تا مناطقی را که نیاز به بررسی بیشتر دارند، سریعتر از گذشته شناسایی کنند. چاپ سه بعدی نه تنها نیاز به اصلاح مجدد طرح ها را کاهش می‌دهد، بلکه باعث کوتاه شدن زمان کلی تولید محصول می‌شود و به ال‌جی امکان می‌دهد محصولات را سریعتر به مصرف‌کنندگان برساند.

همانطور که طراح دیجیتال ال‌جی، لیم هویی تای، توضیح می‌دهد: «نقش طراح دیجیتال این است که از هیچ چیز چیز دیگری خلق کند، یک تصویر یا جهانی را که فقط در تخیل وجود دارد گرفته و با استفاده از فناوری‌هایی مانند واقعیت مجازی و چاپ سه‌بعدی با واقعیت پیوند دهد.»

ریو بیونگ گی، یکی دیگر از طراحان دیجیتال اختصاصی در ال‌جی، گفت: «بزرگترین هدف ما به عنوان دست‌اندرکاران طراحی دیجیتال کوتاه کردن مدت زمان لازم برای ورود محصولات جدید و بهبود یافته به بازار است. تجسم‌های دقیق دیجیتالی که در مرحله تولید محصول تولید می‌کنیم به تحقق آن کمک می‌کند و این چیزی است که همه ما به آن افتخار می‌کنیم.»

طراحان دیجیتال ال‌جی، با تبدیل خیال به واقعیت در مدت زمان کمتر، همچنان به تحقق بخشیدن به ماموریت جهانی و مصرف‌کننده محوری شرکت که خلق نوآوری برای زندگی بهتر است کمک می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید