۲۹ فروردین ۱۴۰۰

سیر تکاملی تکنولوژی در سال 2021: در خانه و بیرون از خانه، سالم بمانید

این بخش از سلسله مطالب سیر تکاملی تکنولوژی در سال ۲۰۲۱، بر محصولاتی از ال‌جی تمرکز دارد که به مردم کمک می‌کنند تا در هر زمان و مکانی سالم‌تر زندگی کنند.

سلامت جسمانی در دوران فعلی موضوعی است که رابطه تنگاتنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظافت خوب و کافی در محیط داخل و بیرون از خانه دارد؛ و اگر بخواهیم تنها یک دستاورد از نمایشگاه مجازی CES 2021 داشته باشیم، لوازم‌خانگی و ابزارهایی هستند که بهداشت و نظافت بهتر را ترویج می‌دهند. موضوعی که یکی از اولویت‌های اصلی لوازم مصرفی الکترونیکی سال جاری و به‌احتمال‌قوی برای آینده پیشروی انسان خواهد بود. ال‌جی همانند گذشته که آماده واکنش و پاسخ در برابر نیازها و نگرانی‌های مصرف‌کنندگان محصولاتش است، در نمایشگاه مجازی CES امسال هم محصولات گوناگون و تکنولوژی‌های جدید را به نمایش گذاشت که برای بهبود نظافت و بهداشت و محافظت از تندرستی مردم طراحی‌شده‌اند. اجازه دهید به برخی از جدیدترین نوآوری‌های سلامت‌محور این شرکت نگاهی داشته باشیم، و اینکه چگونه این نوآوری‌ها زندگی را بهتر می‌سازند.

پیشنهاد می‌‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: سیر تکاملی تکنولوژی در سال ۲۰۲۱: انقلاب ربات‌ها برای خدمت به شما

برای کسانی که فکر می‌کنند ماسک‌های مرسوم حفاظت و ایمنی کافی را فراهم نمی‌آورند یا از پوشیدن آن‌ها خسته شده و احساس ناراحتی می‌کنند، ال‌جی دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare Wearable را ارائه نموده است. ابزاری نوآورانه که برای حذف ۹۹ درصد ذرات مضر درون هوای ورودی به سیستم تنفسی کاربر، از دو فیلتر H13 HEPA بهره می‌برد و برخلاف ماسک‌های مرسوم فعلی، برای تنفس راحت‌تر از فن‌های دوگانه و سنسور الگوی تنفس استفاده کرده که عملکرد فن‌ها را با سیکل تنفس کاربر همگام می‌سازد؛ و به لطف طراحی متناسب شکل صورت کاربران، دستگاه تنفس PuriCare Wearable استفاده راحت در روزهای طولانی را به ارمغان می‌آورد.

البته PuriCare Wearable تنها یکی از محصولات لاین رو به رشد تصفیه هوای این شرکت است که شامل مدل‌های برای اماکن مسکونی و همچنین گزینه قابل‌حمل سبک‌وزن هم می‌شود که برای کافه، داخل ماشین یا حتی کالسکه کودک عالی هستند. دستگاه‌های تصفیه هوا که با سرعت زیادی در حال تبدیل به یکی از ضروریات هر خانه و محل کاری هستند، می‌توانند فضای داخلی را از ذرات ریز گردوغبار و همچنین ذرات معلق در هوا که ممکن است برای سلامتی فرد مضر باشند، پاکیزه کنند.

دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare 360° به لطف طراحی ۳۶۰ درجه متمایزش و همچنین یک فن‌ قدرتمند قادر است هوای تمیز و فیلتر شده را در همه جهات به‌تمامی بخش‌های اتاق برساند؛ و به‌عنوان گزینه‌ای عالی برای کسانی که در خانه از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند، LG PuriCare Pet می‌تواند تا ۵۵ درصد مؤثرتر از مدل استاندارد LG PuriCare 360° بوی مربوط به حیوانات خانگی را از هوای خانه حذف کند. با استفاده از تنظیم دستگاه روی Pet Mode این دستگاه قادر است با فیلتر HEPA موی حیوانات خانگی و همچنین گردوخاک و دیگر ذرات میکروسکوپی به کوچکی ۰.۰۱ میکرومتر را از محیط حذف کند تا خانه‌ای عاری از حساسیت‌های همراه با خارش و عطسه داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: سیر تکاملی تکنولوژی در سال 2021: کار و بازی در خانه

و دستگاه تصفیه هوای PuriCare Mini وسیله‌ای است که با وزن و اندازه‌ای برابر با یک بطری آب‌معدنی ۵۰۰ میلی‌لیتر، قابلیت حمل آسان را فراهم آورده است. این دستگاه که به‌راحتی روی میز یا صندلی ماشین قرار می‌گیرد، می‌تواند با هر بار شارژ تا هشت ساعت هوای محیط مجاور کاربر را پاکیزه نماید و همچنین برای حل مشکلات آلرژی، گردوخاک و ذرات آلرژی‌زا را درون خود محبوس سازد. علاوه بر این PuriCare Mini بااتصال بلوتوث به موبایل، با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ امکان مانیتور کیفیت هوای اطراف را به کاربر می‌دهد.

در کنار تصفیه مناسب هوا ، یک جاروبرقی باکیفیت هم از ابزارهای ضروری ایجاد فضای بهداشتی و سالم برای زندگی انسان امروزی است. CordZeroThinQ A9 Kompressor+ جدیدترین جاروبرقی عصایی شارژی ال‌جی است که در CES 2021 رونمایی شد و به همراه آن پایه ویژه شارژ و تخلیه خودکار زباله‌ هم معرفی گردید. این قابلیت مهم باعث می‌شود تا کاربر از وظیفه پردردسر تخلیه جاروبرقی که باعث انتشار دوباره گردوخاک و عوامل بیماری‌زا در محیط می‌شود، رهایی یابد.

از دیگر قابلیت‌های فوق‌العاده مدل جدید CordZero، تبدیل آن از جاروبرقی به زمین‌شوی است، که تنها با تعویض سری آن امکان‌پذیر است. بااتصال Power Mop به جارو، راهکار نظافت چندکاره ال‌جی هم‌زمان با مکش گردوخاک به درون خود، کف را هم مرطوب کرده و تمیز می‌کند. آب به شکل دائمی درون سری زمین‌شو جریان دارد تا جلوی خشک شدن آن را بگیرد تا عملکرد بهینه دستگاه حفظ‌شده و صدای حاصل از اصطکاک به حداقل برسد.

ال‌جی همچنین به‌منظور رهایی کاربران از رفت‌وآمدهای درون‌شهری دائمی برای دسترسی به مراکز خشک‌شویی که امری زمان‌بر و پرهزینه است، راهکار خارق‌العاده‌ای ارائه نموده که هم‌زمان با حذف باکتری‌ها و عوامل آلرژی‌زا ۵ از البسه، لباس‌هایی تمیز و خشک‌شویی شده تحویل می‌دهد. این راهکار LG Styler شگفت‌انگیز است.

از کاپشن تا لباس‌های خانگی گرفته، تا تی‌شرت، شلوار اداری و کت‌های گرم زمستانی، LG Styler می‌تواند انواع لباس‌ها، عروسک‌های پارچه‌ای و حتی کیف و کوله‌پشتی‌‌ها را تمیز و احیا نماید. استایلر با استفاده از تکنولوژی TrueSteam ال‌جی کاربر را مطمئن می‌سازد که لباس‌ها کاملاً بهداشتی تمیز شوند و با حرکت آویز‌ها چین‌وچروک لباس را از بین می‌برد. همچنین با استفاده از قابلیت Pants Press که درون درب LG Styler تعبیه‌شده، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از اتوکشی، خط شلوار صاف و اتو شده تحویل بگیرند.

برای کمک به‌سلامت و بهداشت مصرف‌کنندگان، خانواده و عزیزانشان در محیط خانه و بیرون، جدیدترین راه‌کارهای ال‌جی بهداشت و سلامت بیشتر را همراه با آرامش خاطر به ارمغان می‌آورند. در این دوران سخت، کسانی که از نعمت سلامتی بهره می‌برند، واقعاً ثروتمندند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید