۱۳ اسفند ۱۳۹۹

سیر تکاملی تکنولوژی در سال 2021: کار و بازی در خانه

این قسمت از سری سیر تکاملی تکنولوژی در سال 2021 به این موضوع متمرکز شده است که چگونه محصولات ال‌جی می‌توانند کار و سرگرمی را در خانه لذت بخش‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنند. با وبلاگ ال‌جی همراه باشید.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: سیر تکاملی تکنولوژی در سال ۲۰۲۱: انقلاب ربات‌ها برای خدمت به شما

با توجه به محیط و وضعیتی که اکنون جهان در آن قرار دارد، دستگاه‌ها و ابزارهایی که راهکارهای بهره‌وری و سرگرمی بهتر در خانه را ارائه می‌دهند، در نمایشگاه CES مجازی امسال بسیار چشمگیر بودند. بزرگترین اسامی در صنعت فناوری مصرف‌کنندگان، بسیاری از نوآوری‌ها را در نمایشگاه‌های مجازی خود ایجاد کردند که هدف آن بهبود زندگی برای میلیون‌ها نفر است؛ کسانی که اکنون در محدوده خانه‌های خود کار یا بازی می‌کنند.

ال‌جی، به عنوان یک شرکت تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی، همیشه روی خواسته و نیاز مشتریان دست گذاشته است. ال‌جی با جدیدترین نوآوری‌های خود در زمینه نمایشگرها، لپ‌تاپ‌ها و پروژکتورها، به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا زندگی خود را در خانه بهینه کنند؛ خواه در یک مکالمه ویدیویی طولانی شرکت کنند، یک پروژه کلاسی را به پایان برسانند یا به تماشای یک فیلم پرفروش یا نمایش ارزشمند بنشینند.

Work-and-Play-at-Home-02

مانیتور UltraWide ال‌جی با نمایشگر بزرگتر یک نسخه محبوب برای کار در خانه است. صفحه نمایش منحنی 40 اینچ گسترده اطلاعات بیشتری را به شما نشان می‌دهد تا بتوانید حتی از بازده بیشتری برخوردار خواهید بود و در عین حال تجربه تماشای کاملاً سینمایی در انتهای یک روز پرکار، بهترین‌های دو دنیا را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول چندوظیفه‌ای دارای نمایشگر Nano IPS با وضوح 5K2K UltraWide و کیفیت 5,120x 2,160 پیکسل است که با نسبت ابعاد 21:9 فضای نمایشگر 33 درصد بیشتری نسبت به مانیتوری که ابعاد 16:9 دارد و باعث می‌شود هر فیلم یا ویدئو شما را بیشتر در تماشا غوطه‌ور کند.

Work-and-Play-at-Home-03

در عین حال که مانیتورهای بازیUltraGear ال‌جی برای انجام کار ایده‌آل هستند، با داشتن سرعت چشمگیر، کیفیت تصویر واضح و صاف، طراحی آینده‌نگرانه و بسیاری از ویژگی‌های خاص بازی، واقعاً عالی هستند. سری UltraGear  ال‌جی از زمان پاسخگویی فوق سریع یک میلی‌ثانیه‌ای Nano IPS خاکستری به خاکستری (GTG) و کاهش تأخیر ورودی برخوردارند و جلوه‌های بصری و بازی یکپارچه‌تری را تضمین می‌کنند. از همه مهم‌تر، کمترین پرش صفحه و تکه‌تکه شدن باعث می‌شود که بازی‌ها واقع‌بینانه‌تر به نظر برسند و احساس واقعی‌تری داشته باشند. بنابراین، می‌توانید بهترین بازی را انجام دهید.

Work-and-Play-at-Home-04

برای یک گزینه کار قابل حمل‌تر که می‌تواند به راحتی از اتاق نشیمن به اتاق ناهارخوری (و هرجای دیگر) منتقل شود، بهتر است جدیدترین لپ‌تاپ‌های Gram ال‌جی را در نظر بگیرید. مدل‌های 2021 از لپ‌تاپ‌های ال‌جی Gram که در اندازه صفحه نمایش 14 ، 16 و 17 اینچ موجود هستند، نمایشگرهایی با نسبت ابعادی 16:10 دارند که برای انجام چند وظیفه مناسب هستند. لپ‌تاپ ال‌جی Gram مجهز به جدیدترین پردازنده‌های اینتل، حافظه سریع و صفحه کلیدهای پاسخگو بوده و عملکردی متناسب با طراحی های زیبا و عالی آنها را ارائه می‌دهد.

Work-and-Play-at-Home-05-545x600

لپ‌تاپ‌های ال‌جی Gram شیک، باریک و بسیار سبک وزن هستند و از حاشیه های باریک‌تری برخوردارند که صفحه نمایش بزرگتری نسبت به آنچه که ممکن است را برای این دستگاه‌ها امکان پذیر است.

سینما رفتن این روزها به دلیل اقدامات فاصله اجتماعی در بسیاری از کشورها به طور جدی محدود شده است. گرچه برخی افراد ممکن است تلویزیون، مانیتور یا حتی لپ‌تاپ را برای تماشای فیلم در خانه مناسب بدانند؛ آن هم شب‌ها که اوقات فراغت و استراحت بیشتری دارند. پروژکتور جدید لیزری CineBeam 4K UHD ال‌جی برای چنین مشتریانی طراحی شده است و تجربه‌ای شبیه تئاتر سینما ارائه می‌دهد؛ بنابراین، می‌تواند حتی علاقه‌مندان به سینما را سرگرم کند.

Work-and-Play-at-Home-06پروژکتور پیشرفته به لطف فناوری اختصاصی بهبوددهنده روشنایی ال‌جی کیفیت تصویر مطلوب را بدون در نظر گرفتن روشنایی اتاق فراهم می‌کند. علاوه بر این، پروژکتور قابل حمل 11 کیلوگرمی ال‌جی می‌تواند دیوار یا سقف را به “صفحه نقره‌ای” سینما تبدیل کند تا مخاطبان چه در حالت نشسته و چه درازکش از کیفیت تصویر عالی برخوردار شوند.

جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی در حیطه کار و سرگرمی، با طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها متناسب با طیف گسترده‌ای از نیازها و تنظیمات، راحتی در منزل را بیشتر از قبل می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید