۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

ال‌جی G5؛ پرفروش‌ترین تلفن هوشمند در هفته اول عرضه

ال‌جی G5 در فهرست پرفروش‌ترین تلفن هوشمند هفته قرار گرفت.

جدیدترین تلفن هوشمند پرچمدار ال‌جی، G5، با یک شروع قدرتمند وارد بازار کره شد و در همان هفته اول فروش، پرفروش‌ترین تلفن‌ هوشمند هفته نام گرفت. مؤسسه تحقیقاتی بازار Atlas Research and Consulting در دوم آوریل اعلام کرد که ال‌جی G5 با اینکه در 31 مارس به بازار کره عرضه شده است اما بالاترین حجم فروش را از آن خود کرده و به طور متوسط روزی 15 هزار دستگاه از آن به فروش رفته است.

برخی معتقدند که حضور جیسون استاتام و ایفای نقش در تبلیغ تجاری ال‌جی G5 ممکن است باعث بهبود فروش تلفن هوشمند و مبتکرانه ال‌جی G5 شده باشد. این تبلیغ تا 7 آوریل 15 میلیون بازدید داشته است.

23 مارس ماه گذشته، اولین تیزر تلویزیونی این تلفن هوشمند عرضه شد. در اول آوریل، ال‌جی نسخه کامل این تبلیغ را در تمامی پلت‌فرم‌های آنلاین خود، نظیر فیس‌بوک، یوتیوب و اینستاگرام پست کرد. تبلیغ G5 در عرض 6 روز 10 میلیون بازدید در فیس‌بوک داشته داشته است.

ال‌جی می‌گوید: «جیسون استاتام بازیگر مشهوری است که در این تبلیغ تلویزیونی نقش تمامی کاراکترها را ایفا می‌کند و به همین دلیل است که چشم‌های بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود خیره کرده است. این هنرپیشه چندین نقش را با مقیاس‌پذیری عالی طراحی ماژولار تلفن هوشمند ال‌جی G5 بازی می‌کند.»

۳ نظر

پوریا ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

بالخره میگین کی وارد بازار میشه یا نه

محمد ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام
لطفا هر چه سریعتر گوشی رو موجود کنید مردیم به خدا

من چند نفرو قاتع کرده بودم این گوشی رو بخرن دیدن نیومد رفتن گوشی رقیب رو خریدن

پوریا ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

الجی دهم تو ایران معرفی میشه؟

نظر دهید