۱۴ اسفند ۱۳۹۹

پرونده خانه‌تکانی: جمع کردن پالتو، کاپشن و لباس‌های زمستانی

به نظر شما پس از بیرون آوردن لباس‌های گرم و پالتوها از کمد چه باید کرد؟ چه راهکاری برای مراقبت از آنها تا سال دیگر به نظرتان می‌رسد؟

کم‌کم هوا گرم می‌شود و بهار نزدیک‌تر. وقتش رسیده به کمد لباس‌ها سری بزنید و با جمع کردن لباس‌های حجیم زمستانی و بافتنی خود، فضای زیادی از کمد و کشوهای لباس خود را آزاد کنید.

شاید به فکرتان خطور کند که آنها را در یک ساک یا کیسه پارچه‌ای بگذارید یا در کمدی جداگانه آویزان کنید. اما لازم است به شما بگوییم این کار غول مرحله آخر است!

شاید با راهنمایی ما، فکر کنید باید آنها را باز هم بشویید و خشک کنید و سپس در کیسه‌های پارچه‌ای قرار بدهید! اما باز هم در اشتباهید! راهکار ما برای شما استفاده از دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر است.

اگر می‌خواهید پالتوهای گران‌قیمت و بافتنی‌های عزیز شما در اثر شست‌وشوی زیاد و حرارت بالا هنگام خشکشویی ظاهر زیبایشان را از دست ندهند و برای سال آینده خوشبو و مرتب شوند، بهتر است به تنها چیزی که فکر می‌کنید ال‌جی استایلر باشد.

در صورتی که تصمیم دارید از لباس‌های بافتنی و ضخیم خود مدت زمان زیادی استفاده نکنید و نیازی به شست‌وشو ندارند، بهتر است به طراوت، بهداشتی و ضدعفونی کردن آنها فکر کنید.

اگر لباس شما کثیف نیست اما بوی بد یا زننده‌ای مانند بوی سیگار، بوی غذا، بوی بد حاصل از تعریق بدن و سایر بوهای بد را به خودش گرفته، لازم نیست نگران شست‌وشو و از سکه افتادن لباستان باشید. دسگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر با کیت خوشبوکننده می‌تواند هم بوهای نامطبوع را از بین ببرد و هم لباس شما را معطر کند.

82102210_478981806375424_7664851433383535895_n-e1580618946940

رفتار بی‌نهایت ملایم استایلر ال‌جی راهکاری ایده‌آل برای لباس‌هایی مانند کت و کاپشن یا لباس‌های پشمی، کرکی و چرم است که نیاز به مراقبت خاص دارند. فناوری اختصاصی TrueSteam در استایلر ال‌جی تنها با لمس یک کلید لمسی، شروع به فعالیت می‌کند و شروع به از بین بردن ۹۹٫۹ درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هایی می‌کند که روی لباس، کلاه و روسری هستند. مؤسسات معتبر آزمایش محصول، نظیر بنیاد حساسیت بریتانیا (BAF) و اینترتک قابلیت‌های استریلیزاسیون با بخار در استایلر ال‌جی را مورد آزمایش قرار دارند و بر عملکرد مؤثر آن تأکید کردند.

ال‌جی با عرضه استایلر امیدوار است دیدگاه مشتریان نسبت به حفظ و مراقبت از لباس را تغییر دهد. در حالی که نگه‌داشتن لباس‌ها در وضعیت مناسب نیازمند روند سخت و مداوم اتوکشی و چروک زدایی بود، حالا تنها با فشار یک دکمه تمام این کارها انجام می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم بخوانید:

پرونده خانه تکانی: آماده بهار ۱۴۰۰ شویم یا نه؟!

پرونده خانه تکانی: تلویزیون را چطور تمیز کنیم؟!

پرونده خانه تکانی: چطور ملحفه، پتو، روتختی، کوسن و بالش‌ها را بشوییم؟

برای داشتن خانه‌ای تمیز‌تر، چه جاروبرقی بخریم؟

پرونده خانه تکانی: موبایل را چطور تمیز کنیم؟!

پرونده خانه‌ تکانی : بهترین جاروبرقی‌های ال‌جی برای خانه تکانی

پرونده خانه تکانی: چطور کولر گازی را تمیز و سرویس کنیم؟

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید