۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

چرا ESG ؟ به دلیل ترویج مصرف پایدار با محصولات مسئول

از زمان آغاز جنبش زیست محیطی در دهه 1960، شکنندگی جهان ما به موضوعی جهانی تبدیل شده است و به اقدامات اجتماعی متحد و حتی شرکت‌های چند ملیتی نیاز دارد تا در استراتژی‌های خود تجدید نظر کنند. این تمرکز همچنین در جهت پایدارتری قرار گرفته که حفاظت از طبیعت را در اولویت قرار می‌دهد؛ تغییری که می‌تواند در نگرش مصرف‌کنندگان آگاه به محیط زیست به سرعت در حال رشد باشد.

در موارد مربوط به هزینه‌های آگاهانه، گروه فعال‌تری نسبت به Gen Z وجود ندارد. حدود 89 درصد از Gen Z ها گفته‌اند خرید از مارک‌هایی را ترجیح می‌دهند که به طور فعال از اهداف اجتماعی و زیست محیطی حمایت می‌کنند، نه آنهایی که این کار را نمی‌کنند. اکنون، جوان‌ترین مصرف‌کنندگان جامعه، آنهایی هستند که مردم را در مورد همه چیزهای سبز آگاه می‌کنند و این نسل را به رهبران تحولات واقعی جامعه تبدیل می‌کنند.

Responsible-Products-02

در سطح دولتی، اتحادیه اروپا برچسب‌های انرژی جدید را در اول مارس با موضع‌گیری سختگیرانه‌تری نسبت به محصولاتی که مایل به برچسب سبز هستند، معرفی کرد. چنین برچسب های زیست محیطی از این جهت مهم هستند که مصرف انرژی قابل توجه و داده‌های زیست‌محیطی را ارائه می‌دهند؛ یعنی چیزی که مصرف‌کنندگان امروز قبل از خرید انتظار دارند. این تاییدیه جدید انرژی با ارائه انگیزه بیشتر برای ایجاد بهره‌وری انرژی، جایگزین سیستم منسوخ شده می‌شود.

Responsible-Products-03

بهره‌وری چرخش ماشین لباسشویی می‌تواند در تعیین مصرف انرژی خشک‌کن بسیار مهم باشد، زیرا عملکرد پایین چرخش باعث افزایش زمان کار و مصرف انرژی بیشتر می‌شود. وقتی نوبت به میزان صدا می‌رسد، اگرچه تفاوت بین 72 و 73 دسی‌بل ممکن است خیلی کم به نظر برسد، اما در قوانین جدید می‌توان یک دستگاه را از درجه نمره پایین آورد.

ال‌جی به عنوان بخشی از تعهد خود در زمینه کاهش ردپای کربن، همه خشک‌کن‌های پمپ حرارتی دوآل اینورتر (DUAL Inverter Heat Pump) را به استفاده از مبرد R290 تبدیل کرده است که پتانسیل گرم شدن کره زمین (GWP) کمتری نسبت به مبرد R134a دارد. در نتیجه، خشک کن پمپ حرارتی اینورتر ال‌جی علامت محصول سبز (Green Product Mark) را به دلیل تأمین الزامات پیشگیری از آلودگی، استفاده پایدار از منابع و کاهش تغییرات آب و هوایی، از TÜV Rheinland کسب کرد.

و در تلاش برای کاهش بیشتر انتشار گازهای گلخانه‌ای، ال‌جی تمام تلاش خود را می‌کند تا محصولات را سبک‌تر کند و در طی مراحل تولید از منابع کمتری استفاده کند. ال‌جی در حال تولید و عرضه محصولات کم مصرفی است که دارای برچسب ستاه انرژی Energy Star بوده و از طرف کمیسیون اروپا تأیید شده‌اند که به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و به اصلاح رفتار استفاده برای یک سبک زندگی سبز کمک می‌کند.

Responsible-Products-04

به عنوان مثال، کمپرسور اینورتر خطی موجود در یخچال های ال‌جی به طور موثری مواد غذایی را تازه‌تر نگه می‌دارد و سطح سر و صدا را در مقایسه با مدل‌های معمولی ال‌جی کمتر می‌کند. اینورتر کلاس جهانی ال‌جی سرعت، دور موتور و کمپرسورها را بسته به شرایط برای بهینه‌سازی عملکرد تنظیم می‌کند. حرکت خطی منحصر به فرد کمپرسور، یخچال‌های ال‌جی را قادر می سازد تا به سرعت به دمای هدف برسند در حالی که نقاط اصطکاک را برای دوام بیشتر و سر و صدای کمتر کاهش می‌دهند.

Responsible-Products-05

برای ماشین‌های لباسشویی‌های ال‌جی با فناوری دایرکت درایو ال‌جی، موتور بدون استفاده از تسمه یا قرقره مستقیماً به لگن متصل می‌شود. این امر باعث دوام و صرفه‌جویی در مصرف انرژی در عین کاهش سر و صدا در مقایسه با مدل های بدون دایرکت درایو می‌شود. ال‌جی از دوام فناوری‌های اصلی خود بسیار مطمئن است به طوری که تمام قطعات اینورتر با 10 سال گارانتی پشتیبانی می‌شوند.

Responsible-Products-06

مشارکت ال‌جی برای جهانی سبزتر در سطح جهانی و محلی شناخته شده است. ال‌جی در لیست شرکت‌های Corporate Knights و فهرست As You Sow در 2021 Carbon Clean 200 در رتبه سیزدهم پایدارترین شرکت جهانی قرار گرفت. ال‌جی در کشور خود یازدهمین سال متوالی جایزه محصول سبز امسال را از گروه مدنی غیرانتفاعی کره خرید شبکه سبز (KGPN) کسب کرد و همچنین جایزه شاهکار سبز (AGM) KPGN را دریافت نمود. این افتخار منحصرا برای مشاغلی است که دارای سهم قابل توجهی در حفاظت از محیط زیست داشته است.

Responsible-Products-07

خساراتی که به سیاره ما و تمام زندگی روی آن وارد شده یکی از بزرگترین تهدیدهایی است که ما به عنوان یک جامعه جهانی با آن روبه‌رو هستیم. غلبه بر چنین مشکلی جهانی تنها با حمایت همه اعضای جامعه امکان‌پذیر است. ال‌جی همچنان به نمونه بودن خود در تولید محصولات مسئول و کسب و کار خوبی که می‌تواند دست به دست منتقل شود ادامه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید