۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

ال‌جی و بهره‌مندی از رادیو برای کمک به سیل‌زدگان

ماه گذشته، ساکنان نیوسات‌ویلز در استرالیا یکی از بزرگترین فجایع سیل را در این ایالت تجربه کردند و طوفان‌های مداوم هزاران نفر از ساکنان بیش از 18 شهر را مجبور به تخلیه خانه‌هایشان کرد.

بارش شبانه‌روزی بارانی که ظاهرا تمامی نداشت منجر به خسارت مالی گسترده شد و تعداد فزاینده‌ای از ساکنان را بدون سرپناه و بدون داشتن کوچکترین وسایل شخصی شدند.

دفتر ال‌جی الکترونیکس در استرالیا واقعاً علاقه‌مند به کمک به جامعه خود در مواقع ضروری است و به همین دلیل، با بزرگترین نمایش رادیویی KIIS 1065’s Kyle & Jackie O Show همکاری کردند تا از خانواده‌های محلی که طی چند ساعت همه چیز را در آب‌های سیل از دست دادند، حمایت کنند.

در بخش بازپرداخت KIIS 1065، کایل و جکی او از سه خانواده سیل‌زده دعوت کردند که با آنها بنشینند و تجربه سیل خود را با شنوندگان در استودیو به اشتراک بگذارند. مجریان پس از گوش دادن به داستان‌های دلخراش خسران آنها با چشمانی اشکبار، این خانواده ها را متعجب کردند و اعلام کردند ال‌جی الکترونیکس استرالیا لوازم خانگی آسیب دیده آنها را جایگزین می‌کند تا به آنها کمک کند دوباره سرپا شوند و در هفته‌ها و ماه‌های آینده خانه‌های خود را دوباره بسازند. محصولات شامل لوازم خانگی بسیار مورد نیاز مانند یخچال، ماشین لباسشویی و مایکروویو است.

Flood-Relief-03

در طول بخش KIIS 1065، کایل و جکی او به شنوندگان خود گفتند که ال‌جی الکترونیکس استرالیا متعهد شده که در 150 خانه سیل‌زده، لوازم خانگی آسیب دیده را جایگزین کند و تقریباً 230 هزار دلار استرالیا را به عنوان بسته حمایتی برای توزیع به خانواده‌های آسیب‌دیده به عنوان یک حرکت کوچک ارائه دهد. برای کمک به بازسازی خانه‌هایشان از شنوندگان خواسته شد تا از طریق وب سایت KIIS 1065 خانواده‌هایی را معرفی کنند که نیازمند منتخب دریافت بسته‌های حمایتی لوازم خانگی جدید ال‌جی هستند.

Flood-Relief-04

ال‌جی الکترونیکس استرالیا، در کنار این طرح امدادی، ماه آینده برنامه LG Local Legends را دوباره راه‌اندازی خواهد کرد. این برنامه به افراد معمولی، گروه‌های خیریه و سازمان‌های محلی در سراسر استرالیا پاداش می‌دهد و برای آنها جشن می‌گیرد؛ آنهایی که فراتر از اینها پیش می‌روند تا زندگی همه را کمی بهتر کند. سال گذشته، این برنامه بیش از 30 خانواده را پشتیبانی کرد و 24 قهرمان در برنامه LG Local Legends با طیف وسیعی از اهداف شایسته معرفی شد. در اینجا، برخی از داستان‌های الهام بخش آنها وجود دارد.

Flood-Relief-05

رویدادهای جهانی در سال گذشته و رویدادهای محلی کنونی، قدرت روحی جامعه را در هنگام حمایت از نیازمندان به استرالیایی‌ها نشان داده است. ال‌جی الکترونیکس در استرالیا مفتخر است که در کمک به خانواده‌هایی که در این اوقات سخت بیشتر آسیب دیده‌اند، نقشی داشته است. به همین ترتیب، این شرکت مشتاقانه منتظر است که افسانه‌های محلی در این جامعه را در طول سال جاری ادامه دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید