۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

ال‌جی ؛ همیشه یک قدم جلوتر از انتظار

محصولات گرمایشی، تصفیه و تهویه مطبوع هوا قهرمانان گمنام، ناشناخته و اغلب غیرمهم در زندگی مدرن هستند که با وجود اینها، راحتی جسمی و هوای تازه را در انواع محیط‌ها برای ما فراهم می‌کنند.

این سیستم‌های HVAC بدون سر و صدا در پس زمینه همان چیزی هستند که خانه‌ها، دفاتر، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و هر محیط داخلی را که در تابستان با نسیم مطبوعی خنک و در زمستان به طرز دلچسبی گرم کرده و در عین حال هوای تازه و سالم را در تمام طول سال فراهم می‌کنند.

HVAC-Solutions-02

ال‌جی الکترونیکس حدود نیم قرن است که مبتکری برجسته در زمینه محصولات تجاری HVAC بوده و مشتریان خود را برای پیشرفت و رشد با محصولات پیشرفته از نظر فناوری پشتیبانی می‌کند. ال‌جی با داشتن سبد محصولات نوآورانه، بنیاد جامع تحقیق و توسعه و بیش از 50 آکادمی آموزشی در سراسر جهان که متخصصانی بسیار ماهر تربیت می‌کنند، طیف کاملی از محصولات بهینه برای تقریباً هر بخش و محیطی قابل تصور ارائه کرده و رهبری خود در این صنعت را تقویت نموده است.

HVAC-Solutions-03

ال‌جی برای نشان دادن ارزشی که برای مشاغل جهانی به ارمغان می‌آورد و اشتراک‌گذاری چشم‌انداز خود برای آینده‌ای پایدارتر، اخیراً یک ویدیوی تجاری با عنوان “پیش از انتظار” یا Ahead of the Expected تولید کرده که با استقبال گسترده از این پویانمایی روبه‌ررو شده است. این ویدیو تماشاگران را با ارزش فوق‌العاده‌ای که محصولاتHVAC ال‌جی می‌آفرینند آشنا می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه ال‌جی با ارائه سطح بی‌نظیری از “یکپارچگی، تعهد و تخصص” به مشتریان خود قدرت می‌بخشد.

HVAC-Solutions-04

محصولات یکپارچه این شرکت از آخرین فناوری‌ها برای ارائه عملکرد قدرتمند و بهره‌وری عملیاتی بیشتر، اطمینان از کاهش هزینه کل مالکیت استفاده می‌کند. علاوه بر این، تعهد ال‌جی به مشتریان خود در مجموعه ارزشمند خدمات ارائه شده، از نصب و مهندسی سیستم تا تعمیر و نگهداری مشهود است. همه اینها توسط متخصصان بسیار ماهر انجام شده است. اراده ال‌جی برای ایجاد آینده‌ای پایدار از طریق محصولات HVAC با مسئولیت محیط زیست تنها با توانایی و انگیزه در به حداکثر رساندن ارزش امروز برای مشتریان خود و پیش‌بینی آنچه که فردا به آنها احتیاج دارند مطابقت دارد.

HVAC-Solutions-05

ال‌جی به لطف تخصص و دانش قابل توجه خود می‌تواند خواسته‌های منحصر به فرد همه مشاغل را برآورده سازد و محصولاتی ارائه دهد که هوای داخلی تمیز و مطابق با نیازهای خاص هر ساختمان یا تاسیسات را تضمین کند.

HVAC-Solutions-06

اگرچه ممکن است از چشم و ذهن دور باشند، اما محصولات HVAC ال‌جی هر روز در کنار ما هستند و همان کاری را انجام می‌دهند که همیشه انجام داده‌اند؛ یعنی زندگی ما را راحت‌تر می‌کنند چه خواب باشیم، در حال غذا خوردن، کار یا خرید کردن باشیم یا این که فقط در حال استراحت یا خوش گذراندن باشیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید