۱۶ فروردین ۱۴۰۰

محصولات خانگی ال‌جی برای فرار از شر حساسیت بهاری

تنگی نفس، عطسه، سرفه، سوزش و التهاب چشم، خارش، التهابات و خارش پوست، آبریزش بینی، اشک، جوش، کهیر​!!!!!!!!!!! اینها علائم رایج حساسیت فصلی هستند که خیلی‌ها را در فصل بهار درگیر می‌کنند. 

در فصل بهار علف‌های تازه بریده شده، درختان و گل های تازه شکفته و گرده علف‌های هرز، گیاهان و گرده گل‌ها، گرد و غبار سبب آلرژی فصلی در حدود ۴۰ میلیون تا ۶۰ میلیون نفر در هر سال می‌شود که به آن آلرژیک رینیت یا تب یونجه می‌گویند. این آلرژی فصلی نه تنها در بهار، بلکه در طول تابستان و پاییز رخ می‌دهد.

حالا برای پیشگیری از حساسیت فصلی چه کنیم؟

پاسخ ساده است! از محصولات ال‌جی کمک بگیریم!

washer-dryer-titan2.0-trueSteam

1- ماشین لباسشویی Turbo Wash ال‌جی

یکی از این محصولات ماشین لباسشویی ال‌جی با ظرفیت بزرگ و فناوری Turbo Wash و شست‌وشو با بخار است.

چرخه مواد حساسیت‌زا (Allergiene Cycle) در ماشین لباسشویی ال‌جی از بخار بهره می‌برد تا بیش از ۹۵ درصد مواد حساسیت‌زا از لابه‌لای الیاف پارچه را از بین ببرد. علاوه بر این، کارشناسان به تازگی این ماشین لباسشویی را به عنوان بهترین ماشین لباسشویی سال انتخاب کرده‌اند. دلیل انتخاب این ماشین لباسشویی چرخه‌های کارامد و ظرفیت بالایی است که حتی در بارگذاری بزرگتر در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

Puri-Care-and-Fine-Dust-Sensor_lifestyle-e1513768619913

2- دستگاه تصفیه هوای ال‌جی PuriCare

مطالعات نشان می‌دهد که ذرات آلاینده و گرد و خاک در خانه بر کیفیت زندگی خانواده‌های سراسر دنیا تأثیر می‌گذارد. ال‌جی PuriCare با حسگر حساس کنترل هوا، زمانی که ناسالم بودن هوا را برای ساکنان تشخیص دهد، به صورت خودکار ذرات ریز گرد و خاک را شناخته و از بین می‌برد. حتی وقتی این دستگاه خاموش است نیز باز هم هوا را تحت کنترل دارد و در زمانی که فیلتر کردن و تصفیه هوا لازم باشد روشن می‌شود.

_20_H_A_Social_W10_Health_Care-ad72a9ba-f052-4acf-a458-aaf2e30ecbbe-124978340_p

3- دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر

دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر لباسای شما را مثل روز اولی که خریدید مرتب و نو می‌کند و علاوه بر این، با بهداشتی کردن و میکروب‌زدایی آنها به شما کمک می‌کند از شر بوهای نامطبوع و ذرات حساسیت‌زا خلاص شوید.

ال‌جی استایلر با حذف ۹۹٫۹ درصد از باکتری‌هایی که به طور معمول روی لباس وجود دارند (حتی لباس‌هایی که زیر آفتاب خشک می‌شوند) می‌تواند از پوست شما محافظت کند.

92693550_2481484631951733_8195961332589308576_n

4- دستگاه تهویه مطبوع هوای DUAL Cool ال‌جی

محصول دیگر ال‌جی که به شما کمک می‌کند از شر آلرژی خلاص شوید دستگاه تهویه مطبوع هوای Dual Cool ال‌جی است که ذرات ریز گرد و غبار، ذرات حساسیت زا و هم چنین باکتری‌ها و ویروس‌های بیماری‌زا را از بین می‌برد تا شما به راحتی در محیط خانه نفس بکشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید