۱۶ فروردین ۱۴۰۰

اینفوگرافیک: نگاهی به مشخصات گوشی ال جی ولوت

وب سایت دیجیاتو: ال جی ولوت از گوشی‌های جدید کمپانی کره‌ای است که یک میان‌رده به حساب می‌آید اما در عین حال یک قابلیت جالب دارد که آن را از بسیاری گوشی‌های دیگر متفاوت می‌کند.

ولوت به نمایشگر دوم مجهز شده که به سادگی می‌توان آن را جدا کرد. به همین دلیل این گوشی را باید نوع نادری از گوشی‌های تاشو در نظر گرفت. با ما همراه باشید تا نگاهی به این موبایل خاص داشته باشیم.

 ال جی ولوت (بررسی دیجیاتو) نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۶۰×۱۰۸۰ پیکسل دارد. ابعاد نمایشگر دوم هم مشابه است ولی زمانی که آن را به گوشی متصل می‌کنید وزن گوشی به ۳۰۹ گرم می‌رسد که برای استفاده روزمره مناسب نیست. اما وزن خود گوشی به تنهایی ۱۸۰ گرم است که با توجه به کیفیت بالای بدنه و نمایشگر بزرگ، ترکیب ایده‌آلی محسوب می‌شود.

ال جی ولوت با دو چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و اسنپدراگون ۷۶۵ جی تولید شده که البته خوشبختانه در ایران شاهد عرضه مدل اول هستیم.  اسنپدراگون ۷۶۵ جی یکی از قوی‌ترین چیپست‌های دنیای میان‌رده‌هاست و از شبکه ۵G هم پشتیبانی می‌کند، ولی از نظر قدرت به‌هیچ‌وجه به پای اسنپدراگون ۸۴۵ نمی‌رسد. میزان حافظه داخلی گوشی ۱۲۸ گیگابایت است و ۶ گیگابایت رم هم برای اجرای کارهای سنگین و بازی‌ها کفایت می‌کند.

  ال جی برای این میان‌رده خود دوربین پشتی ۳ گانه (بررسی دوربین) را در نظر گرفته که ترکیب نسبتا نامعمولی دارد. ماژول‌های این دوربین شامل یک دوربین عریض، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین عمق سنج هستند و به این ترتیب خبری از دوربین تله‌فوتو نیست.

ال جی ولوت همچنین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد و خوشبختانه به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم مجهز شده است. این گوشی به لطف گواهینامه استاندارد IP68 به خوبی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار هم مقاومت می‌کند.

با دیجیاتو همراه باشید تا در اینفوگرافی زیر به مشخصات فنی این گوشی میان‌رده خوش ساخت نگاهی داشته باشیم:​

LG-Velvet

منبع: وب سایت دیجیاتو

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید