۱۶ دی ۱۳۹۹

تجربه لحظه‌های خوب زندگی با تلفن هوشمند LG Velvet

لحظه‌های خوب زندگیت کدومه؟ چشماتو ببند و تو ذهنت اونا رو تجسم کن!

می‌تونی اونها رو نام ببری و با انگشت بشماری؟ اگه از عدد انگشتای دست بیشترن و نمیدونی اصلا کدومشونو بگین که واقعا خوش به حالتون! چون تو این دوره و زمون نادرن…

خیلی خوبه تو زندگی انقدر خوشحال باشین و لحظه‌های خوب تجربه کنین که غیر قابل شمارش باشن؛ لحظه‌هایی جادویی کنار آدم‌هایی که خیلی دوستشون دارین.

این لحظه‌ها‌ میتونه خیلی ساده باشه؛ مثه سپری کردن یه بعدازظهر طولانی با اون دوست یا عزیزی که از بودن کنارش لذت می‌بریم. این جور وقتا با این که زود و تو یه چشم به هم زدن تموم میشن اما هر یک ثانیه‌ش به اندازه یه دنیا می‌ارزه! اون لحظه‌‌ها باید تو قاب عکس جا شن و این قاب و یه جایی به دیوار زد که مرتب توی چشم باشه تا همیشه ببینیش و ازش لذت ببری و انرژی بگیری!

این لحظه‌ها میتونه خیلی ناب و شگفت‌انگیز باشه؛ مثه قدم زدن تو دل طبیعت، جایی که همیشه تو خواب و رویا می‌دیدی اما الان داری هوای ناب و دل‌انگیزشو نفس می‌کشی؛ لحظه زیبای پنهونی که باید تو یه قاب عکس بزرگ ثبت بشه تا دیگه پنهون نمونه و هر لحظه که می‌بینیش بتونی دوباره هوای مدهوش‌کننده‌شو به ریه‌هات هل بدی!

این لحظه‌ها حتی میتونه شنیدنی باشه؛ مثه شنیدن صدای کسی که دوستش داریم و دلمون پر میزنه واسه یه لحظه دیدنش! کسی که ازمون خیلی دوره یا چون خیلی دوستش داریم و چون نگران سلامتش تو اوضاع کنونی اپیدمی هستیم، مجبوریم دوری‌ها رو تحمل کنیم؛ همون لحظه‌ که میشه صداشو ضبط کرد و تا هر وقت دلمون گرفت، مدام گوش بدیم و دلمون باز شه!

تجربه لحظه‌های خوب زندگی با اونایی که خیلی دوستشون داریم میتونه متفاوت از لحظه‌های معمولی زندگیمون باشه؛ لحظه‌هایی که حتما یه بار اتفاق میفتن و تکرارنشدنی هستنن؛ لحظه‌هایی که بایدِ باید خاطره شن!

حس تفاوت رو با یه تلفن هوشمند متفاوت و جذاب مثه ال‌جی Velvet تجربه کنین.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید