۲۲ آبان ۱۳۹۸

تحول پلت‌فرم LG ThinQ برای گسترش و یکپارچه‌تر شدن مدیریت خانه هوشمند و زندگی بهتر

علاوه بر کنترل و نظارت آسان لوازم خانگی خوشمند متصل ال جی، وجود برنامه کاربردی موبایلی که بهبودیافته نیز در زمان و تلاش‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

ال جی الکترونیکس امروز نسخه بهبودیافته‌ای از برنامه کاربردی ThinQ را معرفی کرد که برای مشتریان تجربه غنی‌تری از خانه هوشمند را میسر می‌کند. پلت‌فرم LG ThinQ با راهبرد هوش مصنوعی این شرکت (evolve, connect and open) مدیریت یکپارچه‌تری برای لوازم خانگی هوشمند ارائه می‌دهد و خدمات بیشتری را در اختیار مشتریان بیش از 150 کشور می‌گذارد.

پلت‌فرم LG ThinQ کار با فناوری تشخیص صدای دستیار گوگل را ساده می‌کند تا راحت‌ترین روش ارتباط کاربران با لوازم خانگی  ThinQ ال جی فراهم شود. برنامه کاربردی LG ThinQ که در ابتدا با عنوان SmartThinQ معرفی شد، اولین برنامه کاربردی موبایل برای لوازم خانگی هوشمند به شمار می‌رود که از تشخیص صدا بهره می‌برد و کاربران می‌توانند آزادانه لوازم خانگی خود را از طریق فرمان‌های صوتی محاوره‌ای خود کنترل کنند.

علاوه بر این، با این برنامه کاربردی پیشرفته که بر پایه هوش مصنوعی ساخته شده است پشتیبانی شخصی‌شده به شکل Proactive Customer Care مشکلات احتمالی را قبل از رخ دادن به کاربران اطلاع می‌دهد تا در صورت لزوم به مراجعه تکنسین، این فرایند سریع‌تر و ساده‌تر شود. سیستم مراقبت مشتری فعالانه Proactive Customer Care ال‌جی با ارائه راهنمایی‌های دقیق و توصیه‌های لازم برای نگهداری لوازم خانگی و عملکرد بهینه آنها می‌تواند عملکرد و چرخه عمر محصولات را به حداکثر برساند.

مشتریان با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانند لوازم خانگی هوشمند خود را به حساب آمازون خود متصل کنند تا به صورت خودکار مایحتاج ضروری را از طریق سرویس Amazon Dash Replenishment سفارش دهند و فورا تحویل بگیرند. اقلامی مانند مایع یا قرص ضرفشویی، پودر یا مایع لباسشویی یا نرم‌کننده لباس که به وفور استفاده می‌شوند می‌توانند از پیش انتخاب شوند تا در صورت نیاز درب منزل تحویل گرفته شوند.

برنامه کاربردی LG ThinQ کار لوازم خانگی را از طریق امکاناتی نظیرSmart Care+  و Smart Pairing سفارشی می‌کند. یک یخچال مجهز به فناوری Smart Care+  که با LG ThinQ نیرو می‌گیرد الگوهای استفاده کاربر را تحلیل می‌کند تا خدمات شخصی‌شده بهتری را ارائه دهد، هزینه انرژی را کمتر کرده و از طریق تنظیمات دمای ایده‌آل و فعالسازی حالت ذخیره انرژی یخچال، غذاها را به مدت طولانی‌تر تازه نگه دارد. جدیدترین ماشین‌های خشکشویی ال‌جی با Smart Pairing می‌توانند به ماشین لباسشویی ال‌جی متصل شونند و چرخه خشکشویی بهینه را بر حسب چرخه شست‌وشو در ماشین لباسشویی ارائه دهند. مشتریان به لطف وجود این نوآوری‌های ال‌جی دیگر هرگز لازم نیست خودشان را بابت خراب شدن لباس‌هایشان نگران کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید