۲۲ آبان ۱۳۹۸

برنامه +Disney به تلویزیون‌های هوشمند ال جی می‌آید

برنامه کاربردی +Disney در بیش از 900 مدل از تلویزیون‌های ال جی در دسترس خواهد بود.

آیا می‌دانستید برنامه +Disney به تلویزیون‌های هوشمند ال جی الکترونیکس آمده است؟ این برنامه کاربردی سرگرم‌کننده و جذاب، که بسیار تحسین شده است، اکنون در بیش از 900 مدل از تلویزیون‌های ال‌جی سال 2016 تا 2019 که از پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS برخوردارند در دسترس است. به این معنی که مشتریان ال‌جی در کشورهای منتخب می‌توانند مشترک +Disney شوند و از محتوای جذاب و باورنکردنی در یک محیط راحت شامل فیلم و نمایش‌های تلویزیونی لذت ببرند:

  • دیسنی
  • پیکسار
  • مارول
  • جنگ ستارگان
  • نشنال جغرافی
  • و بسیاری دیگر

Disney-Comes-to-LG-Smart-TVs-2

در واقع، برنامه کاربردی +Disney در حال حاضر در تلویزیون‌های ال‌جی امریکا، کانادا و هلند در دسترس است. مشتریان ال‌جی در استرالیا و نیوزلند می‌توانند این سرویس را در هفته آتی و دیگر بازارها در هفته‌های بعد پس از آن دریافت کنند.

برنامه +Disney می‌تواند در پلت‌فرم تلویزیون هوشمند  webOS ال‌جی به خوبی ادغام شود و به سادگی از طریق آیکون +Disney در لانچر خانه ال‌جی در دستگاه‌های منتخب قابل دسترسی باشد. مشتریان می‌توانند از بین محتوای درخواستی و باکیفیتی که در فهرست باورنکردنی فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی دیسنی موجود است و همین طور فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های کوتاه و حتی مستند، شامل اولین لایو اکشن سری جنگ ستارگان با عنوان The Mandalorian که برای پخش تنها از طریق +Disney میسر است لذت ببرند.

그림2

مجموعه بزرگی از محتوای +Disney شامل فیلم، مستند و سریال‌های جدید و پرطرفدار را می‌توانید در این برنامه مشاهده کنید. در سال اول تاسیس، قرار است بیش از 35 عنوان به فهرست این مجموعه اضافه شود.

فناوری HDR و امکانات دیگر

تلویزیون‌های ال‌جی با پشتیبانی از همه فرمت‌های اصلی HDR قادرند کیفیت تصویر HDR بهینه‌ای را با رنگ‌های شگفت‌انگیز، عمق بیشتر و جزییات خیره‌کننده ارائه دهند. سازگاری با دالبی ویژن و دالبی اتمُس در تلویزیون‌های ال‌جی تجربه سینمایی بهتری را میسر می‌کند که تا قبل از این میسر نبوده است.

그림1

برنامه کاربردی +Disney به صورت یکپارچه با امکانات تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی شامل جست‌وجوی کلی و جامع در سرتاسر پلت‌فرم ال‌جی (universal search) و هوش مصنوعی ThinQ AI سازگاری دارد. امکانات و همگام‌سازی بیشتر در آینده نزدیک افزوده می‌شود تا تجربه کاربری فراگیرتری برای کاربران تلویزیون‌های ال‌جی و مشترکان +Disney میسر شود.

۱ نظر

امیرحسین ۹ آذر ۱۳۹۹ پاسخ

ببخشید منظورتون از کشورهای منتخب چیه؟

نظر دهید