۰۵ خرداد ۱۴۰۰

لوازم خانگی LG Objet؛ طلایه‌دار عصر جهانی لوازم خانگی سفارشی

مواد متنوع و انتخاب رنگ‌های گوناگون در لوازم خانگی LG Objet برای مطابقت با هر دکوراسیون همراه با عملکرد و کیفیت مشهور ال‌جی است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) عرضه بین المللی LG Objet Collection را اعلام کرد؛ این لوازم خانگی برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون مصرف‌کنندگان لوازم خانگی سفارشی، شیک و کاربردی طراحی شده است.

یخچال و فریزر دوقلوی LG Objet Collection که اولین بار به عنوان لوازم مفهومی مبلمان در CES 2021 به نمایش درآمدند وارد بازار چین شد؛ بازاری که با تقاضای زیاد برای لوازم خانگی برتر ال‌جی شهرت دارد. این مجموعه به زودی در بازارهای اصلی آسیا و اروپا عرضه خواهد شد.

LG-Objet-Collection-02

مجموعه لوازم خانگی LG Objet Collection مرز بین پیشرفته‌ترین لوازم خانگی و مبلمان طراحی‌شده را کمرنگ می‌کند و به زبان طراحی مدرن و مینیمالیستی مجهز است که سبک هر محیط داخلی را بدون درد سر متحول می‌کند و با آن تلفیق می‌شود. این مجموعه با طیف وسیعی از مواد لوکس و رنگ‌های ظریف و پیچیده‌ای که می‌توانند با توجه به ترجیحات مخلوط و مطابقت داشته باشند، روشی جذاب برای بیان شخصیت منحصر به فرد خود متناسب با سلیقه شخصی و دکوراسیون موجود در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

LG-Objet-Collection-04

یخچال و فریزر LG Objet Collection زیبایی و استایل شیک و مطلوبی را ارائه می‌دهد که مکمل هر سبک آشپزخانه است و همچنین عملکرد فوق‌العاده‌ای را با فناوری‌های برودتی پیشرو در صنعت ال‌جی ارائه می‌دهد. این جفت انتخاب‌های پایان ناپذیر و با کیفیت بالا از جمله فولاد ضد زنگ و شیشه را به مشتریان ارائه می‌دهد.

گزینه فولاد ضد زنگ سه گزینه رنگ (سبز ، نقره‌ای و مشکی مات) را برای ظاهری شیک و مدرن ارائه می‌دهد در حالی که پوشش شیشه‌ای دارای چهار رنگ ظریف (نعناعی، صورتی، بژ و نقره‌ای) است و به لوازم خانگی اجازه می‌دهد تا یکپارچه با هر طراحی آشپزخانه هماهنگ شود. با سیستم برودت اثبات شده ال‌جی به نام LINEARCooling، عملکرد سرمایش بی‌نظیری تضمین می‌شود. فناوری LINEARCooling به حفظ دمای دقیق، حتی داخلی با حداقل نوسانات (0.5 ± درجه سانتیگراد) کمک می‌کند تا به نگه داشتن مواد غذایی، مانند میوه ها و سبزیجات، تا هفت روز تازه کمک کند.

210223_3월 전사판촉 포스

ال‌جی قصد دارد مجموعه لوازم آشپزخانه ممتاز LG Objet خود را با محصولات چشمگیرتر مانند یخچال InstaView و سیستم مدیریت کمد لباس Styler گسترش دهد تا به یک محیط زندگی یکپارچه و هماهنگ از نظر بصری دست یابد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس و محصولات تهویه هوا، گفت: «عرضه مجموعه LG Objet در بازارهای بین‌المللی آغاز دوره دستگاه‌های سفارشی و شخصی است. با ارائه طراحی کم‌رنگ و گزینه‌های متنوع در انتخاب مواد و رنگ، نوآوری‌های شیک ال‌جی به شما امکان می‌دهد فضایی ایجاد کنید که حساسیت‌های منحصر به فرد آنها را منعکس کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید