۰۵ خرداد ۱۴۰۰

دنیاتو با OLED ال‌جی روشن کن

جدیدترین کمپین ال‌جی، Light Up Your World (دنیاتو روشن کن) با یک تبلیغ تلویزیونی و چهار ویدیوی آنلاین دیگر، از تصاویر و مضامین متناسب با مخاطبان اصلی خود استفاده می‌کند تا تجربه کاربری به یادماندنی و تأثیرگذار احساسی را که با OLED ال‌جی و پیکسل‌های خودنورده ممکن می‌شود برجسته کند.

 عنوان Light Up Your World مرتبط با پیکسل‌های خودنوردهی است که منحصر به فناوری OLED بوده و با توجه به ویژگی‌های ذاتی و کنترل جداگانه پیکسل ، تصاویر عالی و زنده را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، عنوان دنیاتو روشن کن این پیام را به شما القا می‌کند که تلویزیون LG OLED نه تنها یک تجربه مشاهده در سطح بعدی را ارائه می‌دهد بلکه نور و لذت را به زندگی روزمره ما هدیه می‌دهد.

فیلم اصلی این کمپین زنی را نشان می‌دهد که یک نقطه نورانی مسحورکننده و معلق را دنبال می‌کند؛ چیزی شبیه فیلم آلیس در سرزمین عجایب و خرگوش سفید. در مسیر رسیدن به مقصد ناشناخته خود، او اشیا مختلفی را می‌بیند که روشن می‌شوند و او را به یک سفر جادویی هدایت می‌کنند تا اینکه پس از تجربه دنیایی از تصاویر نفس‌گیر، از جمله یک درخت روشن با برگ‌هایی درخشنده که پیکسل‌های ساطع کننده نور در فناوری LG OLED را نشان می‌دهند.

چهار فیلم دیگر مجموعه کامل Light Up Your World را تشکیل می‌دهد. هر یک از فیلم‌ها مربوط به جنبه‌های مختلف کلمات کلیدی ۴S ال‌جی است زیرا به تلویزیون LG OLED مربوط می‌شود: Sharp ،Swift ،Smooth و Slim.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی با Light the Play Up قدرت کیفیت تصویر واضح و تجربه غوطه‌ورکننده سینمایی را برجسته می‌کند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی با میلیون ها پیکسل که از خود نور می‌دهند، جزئیات غنی، واضح و سیاهی کاملی را برای زنده کردن تاریک‌ترین صحنه‌ها تولید می‌کنند. و حتی پنل LG OLED evo با روشنایی بیشتر، تصاویر را با وضوح بهتر نمایش می‌دهد، بینندگان را به صحنه‌های مورد علاقه خود می‌برد و آنها را بخشی از خود صحنه‌های اکشن می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید