۲۲ خرداد ۱۴۰۰

ال‌ جی با ستارگان نالیوود همکاری می‌کند

طی سه دهه گذشته، صنعت فیلم‌سازی نیجریه شهرت قابل توجهی نه تنها در تولید برخی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌ها در منطقه بلکه درجهت الهام بخشیدن به صنایع فیلم‌سازی جدید در سراسر قاره آفریقا و در راه رسیدن به دومین تولیدکننده فیلم در جهان پیدا کرده است. نالیوود یکی از بهترین راهها برای نمایش و تجربه فرهنگ‌های متنوع نیجریه و آفریقاست.

با ظهور صنعت سینمای آفریقا، تعداد بیشتری از مردم نیجریه و سایر آفریقایی‌ها توانسته‌اند فیلم‌های پرفروش سینمایی را که بسیار نزدیکتر به زادگاه موطن خود هستند، کشف و ارزیابی کنند. حتی یک مطالعه اخیر نشان داد که نیجریه‌ای‌ها بیشتر وقت آزاد خود را صرف جمع شدن با دوستان و خانواده برای تماشای فیلم‍های داخلی به جای واردات خارجی می‌کنند.

Nollywood-02

ال‌جی الکترونیکس که یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی در جهان است، با همکاری سوپراستارهای صفحه نمایش بزرگ Richard Mofe-Damijo و Rita Dominic که سفیران برند ال‌جی نامگذاری شده‌اند در حال سرمایه گذاری در عشق مصرف‌کنندگان آفریقایی به سرگرمی عالی و قدرت آن در گردهم آوردن مردم و فرهنگهاست. موفه-دامیجو، به عنوان سخنگوی مشهور تلویزیون‌های OLED ال‌جی، درگیر رویدادها و فعالیت‌های تعامل اجتماعی است تا مصرف‌کنندگان را از مزایای فناوری تلویزیون LG OLED مطلع کند. دومینیک به عنوان چهره جدید لوازم خانگی ال‌جی‌، در کمپین‌های تبلیغاتی و همچنین شرکت در راه‌اندازی محصولات و فعالیت‌های تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی به نمایندگی از این شرکت حضور خواهد داشت.

Nollywood-03

ریچارد موفه-دامیجو ، معروف به RMD، بازیگر، نویسنده، تهیه‌کننده و وکیل نیجریه‌ای و حتی نماینده ایالت دلتا به عنوان کمیسر فرهنگ و گردشگری است. او در سال 2005، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم بازیگر نقش اول مرد شد و بعداً جایزه یک عمر دستاورد هنری را در سال 2016 دریافت کرد.

Nollywood-04

ریتا دومینیک، بازیگر محبوب، تهیه‌کننده و بنیانگذار شرکت آدری سیلوا، اولین نقش اصلی خود در Nollywood را در سریال A Time to Kill بازی کرد و از آن زمان در بیش از 100 فیلم نالیوودی دیگر بازی کرده و چندین جایزه معتبر را بدست آورده است. ریتا تنها بازیگری است که برنده جایزه بهترین بازیگر زن AMVCA در دو بخش درام و کمدی شده و همچنان تنها بازیگر آفریقای غربی است که در جوایز Kalasha کنیا برنده شده است. او که بدون شک یکی از بهترین بانوان برجسته آفریقاست به گفته خبرگزاری CNN، “نماد صفحه نقره ای” توصیف شده که قادر به “تجسم طیف وسیعی از شخصیت‌های رنگارنگ” است.

Nollywood-05

کیم دونگ-جوان، مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس غرب آفریقا، گفت: «سبک انکارناپذیر ریچارد موفه-دامیجو با ذات تلویزیون‌های OLED ما سازگار است، در حالی که ریتا دومینیک یک زن مردمی است اما به دلیل خوش ذوق بودن و هویت تجاری قدرتمند بسیار محبوب است. به همین دلیل ما هر دو را به عنوان جدیدترین سفیر خود می خواستیم. »

Nollywood-06

دومینیک گفت: «پیشرفته‌ترین راه‌حل های زندگی این برند، بهترین طراحی‌ها را با پیشرفته‌ترین فناوری‌ها ترکیب می‌کنند تا به عملکرد نهایی برسند. آنها هرگز حاضر نیستند به بهترین حالت رضایت دهند؛ به خصوص در زمانی که اکثر مردم در سراسر جهان کار می‌کنند یا از خانه یاد می‌گیرند.»

دقیقاً مانند روشی که تجربه فیلم‌ها و سینما نه تنها مردم را به هم نزدیک می‌کند بلکه در سطح عاطفی عمیق‌تری نیز به هم پیوند می‌دهد، ال‌جی الکترونیکس نیز متعهد است با نوآوری‌های مختلف خود که سفیران الهام‌بخشی را تأیید می‌کنند، به بهبود زندگی برای مصرف کنندگان در سراسر جهان منجر شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید