۲۳ مرداد ۱۳۹۶

پلت‌فرم webOS 3.5 با تجربه کاربری بهتر و پیشرفته‌تر در تلویزیون‌های 2017 ال‌جی

جدیدترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS تمام سری تلویزیون‌های فوق پیشرفته ال‌جی به طور استثنایی کاربرپسندتر می‌کند.

ال‌جی webOS 3.5 مجهز به قابلیت‌های پیشرفته‌ای است که کنترل ساده‌تر و دسترسی سریع‌تر را در زمان استفاده از کنترل جادویی و بهبودیافته Magic Remote و قابلیت‌های جدید Magic Link میسر می‌کند. بینندگان می‌توانند با فشار دادن کلید اصلی روی کنترل از راه دور فوراً به سرویس‌های مورد علاقه خود مانند نت‌فلیکس و آمازون پرایم ویدئو دسترسی پیدا کنند و پا به دنیایی بزرگ از سرگرمی‌ها و برنامه‌های متنوع با کیفیت خیره‌کننده ۴K بگذارند.

تلویزیون‌های ال‌جی فرایند تحول سخت‌گیرانه‌ای را بر اساس ملاک‌هایی که برای مشتریان اهمیت بیشتری دارد، مانند دسترسی آسان و عملکرد سریع، با موفقیت پشت سر گذاشته که عمدتاً به لطف وجود پلت‌فرم تحسین‌شده تلویزیون هوشمند webOS 3.5 است.

Netflix-Hot-Key-LG-TV-e1490683091358

برای اولین بار، تلویزیون‌های UHD ال‌جی محصول سال ۲۰۱۷ به کلید اختصاصی نت‌فلیکس روی کنترل از راه دور مجهز شدند. بنابراین، کاربران می‌توانند به راحتی تلویزیون را روشن کرده و با فشار یک دکمه نت‌فلیکس را اجرا کنند. جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی از آخرین نسخه نت‌فلیکس برخوردارند که دسترسی آسان به این سرویس را مستقیماً از طریق صفحه‌ اصلی امکان‌پذیر می‌کنند.

۲ نظر

حسین ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

درحالیکه پیش فروش اتومبیل های کدل ۲۰۱۸ شروع شده از ورود رسمی مذلهای ۲۰۱۷ به بازار ایران خبری نیست یادتون باشه در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ هستیم

مجید ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
شب بخیرچراwebos جدیدواسه تلویزیونهای ۲۰۱۶آپدیت نمیشه شماهم مثل سامسونگ شدین یه محصول جدیدبزنه قبلیافراموش میشن

نظر دهید