۲۴ مرداد ۱۳۹۶

تلویزیون OLED ال‌جی؛ صدرنشین جوایز EISA Award برای ششمین سال متوالی

بار دیگر تلویزیون OLED ال‌جی بالاترین افتخارات جوایز EISA Award را دریافت کرد.

جدیدترین تلویزیون‌ها و بلندگوهای خطی ال‌جی توسط کارشناسان صنعت مورد تحسین و تقدیر قرار گرفتند.

تلویزیون OLED ال‌جی توسط انجمن صدا و تصویربرداری اروپا (EISA) بهترین تلویزیون OLED شناخته شد. این ششمین سال متوالی است که فناوری OLED ال‌جی افتخارآفرینی می‌کند. برنده جایزه بهترین تلویزیون OLED سال 2018-2017 امسال تلویزیون فوق باریک OLED ال‌جی با مدل OLED65E7 بود که برای کیفیت تصویر عالی و زاویه دید گسترده‌اش بسیار ستوده شد. هیئت داوران EISA این تلویزیون پیشرفته را برای پشتیبانی از فناوری‌های HDR 10 و Dolby Vision که کیفیت صدای سینمایی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد تحسین کرد.

یکی دیگر از محصولات ال‌جی تلویزیون SUPER UHD ال‌جی مدل 55SJ850V بود که به دلیل رنگ‌های دقیق و غنی و زاویه دید گسترده‌ای که با فناوری نانوسل ال‌جی و همین طور رابط کاربری ملموس و ساده webOS 3.5 میسر می‌شود جایزه بهترین تلویزیون LCD سال 2018-2017 را از EISA دریافت کرد. این تلویزیون از فناوری Active HDR ال‌جی برخوردار است که هر صحنه‌ای را برای ایجاد تجربه مشاهده طبیعی و زنده از تمامی زوایا بهینه می‌کند.

علاوه بر این، بلندگوی خطی ال‌جی مدل SJ9 به دلیل طراحی شیک و خروجی صدای واضح و شفافی که عمدتاً به دلیل برخورداری از فناوری Dolby Atmos  به دست آورده است جایزه بهترین ساندبار سال 2018-2017 را از EISA دریافت کرد. با فناوری Dolby Atmos، صداها می‌توانند از هر جایی در فضای سه‌بعدی، حتی از بالای سر شنونده، منتشر شوند و نهایت صدای فراگیر و غوطه‌ورکننده را ایجاد کنند.

EISA-Award_2

برندگان جوایز EISA Awards هر سال توسط هیئتی از داوران متشکل از سردبیران مجلات صوتی و تصویری برتر از 20 کشور اروپا، امریکا و استرالیا تصمیم‌گیری و انتخاب می‌شوند. محصولاتی که در این جوایز شرکت داده می‌شوند از نظر معیارهایی شامل فناوری، طراحی و نوآوری داوری می‌شوند.

از اول تا ششم سپتامبر امسال، بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA می‌توانند به غرفه ال‌جی واقع در سالن 18 مس برلین مراجعه کنند و شخصاً جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی و سیستم‌های صوتی را از نزدیک ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید