۰۹ خرداد ۱۴۰۰

قدرت پیکسل‌های خودنورده در تلویزیون OLED ال‌جی

تلویزیون OLED ال‌جی با تمام 100 میلیون پیکسل‌ خودنورده تجربه بی‌بدیلی از تماشای تلویزیون را خلق می‌کند.

وقتی هر پیکسل به خودی خود روشن می‌شود، آنچه می‌بینید رساتر، واقعی‌تر، پاسخگوتر و هنری‌تر خواهد بود.

 تلویزیون OLED ال‌جی به Dolby Vision IQ و Dolby Atmos هم تجهیز گردیده است. Dolby Vision IQ باکیفیت تصویر فوق شفاف (روشنایی، کنتراست، رنگ و جزئیات خارق‌العاده) سرگرمی‌ها را بسیار زنده‌تر ساخته است.

فناوری Dolby Atmos هم تمام تصورات شمارا درباره اسپیکرهای داخلی یک تلویزیون بر باد داده و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند که شنوندگان را در امواج صدا شناور می‌سازد؛ و همه این‌ها در همراهی با نمایشگر خیره‌کننده اولد ال‌جی تماشاگران را به فیلم‌های موردعلاقه‌شان نزدیک‌تر می‌کند.

پیکسل‌های سینمای OLED ال‌جی به خودی خود به صورت مجزا روشن می‌شوند و می‌توانند نسبت کنتراست بی‌نهایت ایجاد کنند؛ حتی ستاره‌های کوچک در جهان را نیز نشان می‌دهند.

تلویزیون OLED ال‌جی تصویر واضحی ایجاد کرده و با سیاهی مطلق و روشن‌ترین سفیدی کیفیت تصویر دقیق و شفافی را ​​فراهم می‌کند.

برای ایجاد یک تجربه سینمایی جذاب‌تر، هوش مصنوعی دالبی ویژن و دالبی اتمُس با هم ترکیب شدند تا سینمای کاملاً جذابی برای شما میسر کنند و شما اوج فیلم را همیشه با صدای آن به خاطر بسپارید.

۲ نظر

جليل مهدوي ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پاسخ

سلام وقت بخیر
بنده سه سال پیش یک دستگاه تلویزیون ال جی مدل oled گرفتم متاسفانه از فرمت اچ دی پشتیبانی نمی کند. لطفا من را راهنمایی کنید. با تشکر

حسین ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ پاسخ

تلوزیونهای تولید شده تا سال ۲۰۱۸ فاقد دکودر آنلاین HEVC بودخ و از فرمت ویدئویی H.265 نیز پشتیبانی نمی کنند شما اگر مایل به تماشای شبکه های تلوزیونی با وضوح بالا هستید بایذ یک گیرنده دیجیتال جداگانه که دگودر آنلاین HEVC و فرمت ویدئویی H.265 را پشتیبانی می کند خریداری و آن را با کابل HDMI به تلوزیون متصل نمایید قیمت این گیرنده ها در حال حاضر حدود ۳۰۰ هزار تومان است دقت نمایید برخی از برندها کابل HDMI را در کارتن محصول ارائه نمی کنند و شما باید ان را جداگانه خریداری کنید اگر گیرنده را با کابل AV یا همان کابل سه فیش به تلوزیون وصل کنید کیفیت تصویر کانالهای HD بصورت SD و وضوح پایین نمایش داده میشود و در زمان خرید دقت کنید روی کارتن محصول پشتیبانی از کدک HEVC و فرمت ویدئیی H.265 درج شده باشد .

نظر دهید