۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

لازمه لوکس بودن در فناوری: نوآوری

با توجه به اینکه خانه در اوایل سال 2021 هنوز بهترین جا برای بودن است، بسیاری از مصرف‌کنندگان در حال سرمایه‌گذاری در روش‌هایی هستند تا محیط زندگی خود را راحت‌تر، آسوده‌تر، سالم‌تر و حتی کمی شیک‌تر کنند. در واقع، چنان که دسته‌بندی خانه‌های سطح بالا از جمله لوازم خانگی پریمیوم، مبلمان پریمیوم و فضای داخلی طراحی شده در سال جاری رشد چشمگیری داشته‌اند.

طی نظرسنجی اخیری که توسط شبکه جهانی و تخصصی لوکس (GLEN) در موسسه لاکچری انجام شده، 56 درصد از پاسخ‌دهندگان موافقت کردند که لوازم خانگی پیشرفته در سال 2021 شاهد جهش در فروش خواهند بود، در حالی که 68 درصد نسبت به بازار مبلمان منزل و 96 درصد اعتماد به رشد مداوم در بخش بهداشت و سلامت را ابراز داشتند.

مصرف‌کنندگان امروزه زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنند و با یافتن زمان بیشتری برای چیدمان، دکور زدن و سازماندهی فضای زندگی خود، در بازار وسایل منزل هزینه زیادی را صرف می‌کنند. ممکن است ادعا شود که این روند مدتهاست که از بورس خارج شده زیرا همه بر این عقیده هستند که خانه‌شان باید توسط افرادی طراحی شوند که بیشترین وقت را در آنها می‌گذرانند. بنابراین، به نظر می‌رسد برندهای درجه یک مبلمان از استقبالی که مشتریان به سوی نوآوری نشان می‌دهند خوشحال باشند و در این حال هنوز به میراث برند و هویت طراحی خود پایبند هستند.

برند مولتنی (Molteni)، سازنده مبلمان لوکس ایتالیایی، با تلفیق زیبایی بی‌انتها با نوآوری‌های منحصر به فرد فناوری و طراحی، گزینه‌های سفارشی‌سازی و سبک را مطابق با سلیقه و سبک زندگی مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. یک نمونه عالی از این سیستم کمد مولتنی است که طیف وسیعی از مواد و گزینه‌های طراحی را ارائه می‌دهد؛ از جمله درب‌هایی با لولاهای 180 درجه، قاب‌های آلومینیومی با کریستال‌های با ضخامت چهار میلی متر و دستگیره‌های ساخته و ریخته‌گری‌شده از قلع و سرب در پوششی دوستدار محیط زیست.

طراحی داخلی می‌تواند انعکاس گرایش زیبایی شناختی کنونی و همچنین سلیقه و سبک زندگی افراد ساکن خانه باشد. از زمان ورود بیماری همه‌گیر کرونا، بسیاری از مردم مواد، وسایل و محصولات را نه تنها به دلیل تناسب سبک زندگی، بلکه به دلیل ایجاد محیط بهداشتی‌تر برای خانه انتخاب می‌کنند.

برندهای مختلفی از جمله کوهلر (Kohler) و ماراتزی (Marazzi) برای تأمین تقاضای روزافزون مصرف‌کنندگان محصولاتی برای ایجاد یک فضای زندگی سالم و بهداشتی ارائه داده‌اند. کوهلر برای کاهش احتمال انتشار میکروب‌ها، مجموعه‌ای از شیرآلات آشپزخانه بدون لمس و فعال با فرمان صوتی را که سازگار با الکسا و گوگل هستند و همین طور توالت‌هایی بدون نیاز به فشار دادن فلاش با دست معرفی کرد. تولیدکننده کاشی ایتالیایی ماراتزی کاشی‌های ضدباکتری با مدل Carccter که خواص آنتی‌باکتریال دارد معرفی کرد.

ال‌جی همچنین به محصولات سبک لوکس خود با نام تجاری ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) علاقه زیادی نشان می‌دهد. یک نمونه عالی LG SIGNATURE Wine Cellar است که از فناوری اینستاویو بهره می‌برد و محتوای محفظه را با بدون باز کردن درب تنها با ضربات ساده و بدون هدر دادن هوای سرد نمایش می‌دهد.

ال‌جی سیگنچر به خوبی ارزش ذات هر محصولی که تولید می‌کند می‌داند و علاوه بر پیشرفته‌ترین فناوری و طراحی متمایز و مینیمالیست، از زیبایی و کاربرد بهره می‌برد. تلویزیون رول‌شونده OLED سیگنچر ال‌جی (LG SIGNATURE OLED R)، اولین تلویزیون رول‌شونده جهان است که دوستداران فیلم می‌خواهند به جای سینما انتخاب کنند. صفحه نمایش 65 اینچی OLED انعطاف‌پذیر در این تلویزیون کیفیت تصویر عالی را ارائه می‌دهد و با مخفی شدن از دید شما هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید، امکان طراحی جدید و آزادی فضا ایجاد می‌کند. تلویزیون انقلابی ال‌جی سه حالت جذاب نمایش را ارائه می‌دهد- نمای کامل، نمای خطی و نمای صفر- که در آن میزان اندازه صفحه نمایش قابل مشاهده متناسب با محتوا یا شرایط تغییر می‌کند.

محصولات لوکس امروزی که از فناوری پیشرفته، طراحی شیک و ویژگی‌های ارتقادهنده بهداشت بهره‌مند شده‌اند، نوآوری را در بهترین حالت نشان می‌دهند. موج جدیدی از راه‌حل‌های زندگی در خانه، مانند محصولات ال‌جی سیگنچر، زندگی را در عصر خانه‌نشینی بی‌نهایت راحت و زیبا می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید